Dansk Fjerkræ Forum
Hønsegården => Hyggesnak => Emne startet af: Bettina efter 24 Januar , 2011, 10:53
-
Vores blå moterrugemaskine, som vi købte hos America thisted for ca 4 år siden, blev sendt til reperation hos dem for en uge siden, den ville ikke varme lige pludselig. Det skal jo lige siges at der ikke er garanti på den mere.
Vi har så lige fået den tilbage i dag, eller rettere sagt fået en ny overdel UDEN beregning. /o
Syntes at det er rigtig flot gjort af dem og de skal virkelig have ros for deres måde at behandle kunderne på /o /o /o /o
http://www.america-thisted.dk/showpage.asp?id=849&profileid=1000&siteid=1&pagetype=produtpage&vid=1200
-
Skønt at høre, at der stadig findes forretningsdrivende der yder fin fin service /o
Det er rart at høre positivt om sådanne ting, da det efterhånden er det modsatte, man ellers oftest hører.
-
skal lige hjælpe med at rose America
mine kyllinger er begynt at klække og i den forbindelse har jeg jo sat varmelampe op....
en af de røde til omkring 70-80 kr efter ca 24 timer i drift sprang den øvøv
da mine kyllinger var under dem var gode råd lidt dyre men tilbage i rugemaskine måtte de jo
ringede til america for at høre om de kunne nå at sende en i dag så jeg har den imorgen... ingen problem men
han syntes da at jeg skulle have en at de andre i en bedrer kvalitet... skulle kun betale dif og ingen porto
det kan man kalde kunde pleje og dejligt at de er så hurtige ellers havde det jo nok kostet kyllingerne livet
kun ros herfra /o /o
-
Altid fin service og hurtig levering. Da jeg ringede og bestilte ting til LU var det også bare helt i orden og med den normale LU-rabat.
-
Indrømmet, det er ved at være nogle år siden, jeg har handlet der, men har da aldrig haft grund til andet end tilfredshed med dem.
De har altid levet op til de forventninger man kunne stille til en leverandør. Og som regel også, lidt ud over dette...
Så jeg kan heller ikke sige andet end.... /o til America
M.V.H....Benny..
-
I 2009 købte jeg en del forskellige ting på LU hos America, bl.a. en lille flaske Ropa-B. Dvs. da jeg kom hjem og fik alle mine goodies pakket ud, var det en flaske Huvasan, jeg havde fået med. Jeg ringede til America og forklarede, og sagde at det sagtens kunne være mig selv, der havde lavet en fejl, for flaskerne er jo ens, men America sendte mig uden beregning en flaske Ropa-B og ville ikke have deres Huvasan retur!!
Når man ringer, får man altid god besked og hjælp.
Ja, jeg er en meget tilfreds kunde. :D
-
Har også kun roser til America.
Fik en lysdæmper til varmepærer som var defekt fra starten af. Et enkelt opkald og jeg fik den byttet - endda til en anden vare!
Så ingen tvivl om hvor jeg handler igen :)
Det var der mange andre firmaer der kunne lære noget af....!
-
Jeg har også kun haft gode erfaringer med dem. Jeg har handlet hos dem en 4-5 gange via nettet.
Og ved I hvad?
Den opførsel/kundepleje som kommenteres i denne tråd er jo i grunden den aller bedste reklame et firma kan få. Og det næsten gratis.
Det var der godt nok en del andre forretninger der kunne lære en del af.
-
Jeg er med på vognen! De har sendt mig de dér små dimser man lukker sine vandautomater med, når man fylder på, gratis, fordi den ene var knækket...og det er jo som det skal være, men ovenikøbet, sendte de lige et par ekstra "til hvis det nu skulle ske igen"... En lille ting, men alligevel det der gør at man lige føler man bliver taget sig godt af *h
Desuden er de altid så venlige, når man ringer :)
-
Også lidt ros fra mig.
I December købte jeg over nettet en varmeplade. I torsdags så jeg at der var is på vandet hos hønsene og gik straks ind og ringede til America.
Han sagde at de ville sende porto seddel med samme så det er gratis for mig at sende den retur, og når de modtager den sender de en ny varme plade til mig.
Jeg har sendt pakke retur idag så det varer nok ikke længe før hønsene igen får vand uden is i.
Stort ros til AMERICA fra mig. /o /o /o
-
Jeg har også kun gode erfaringer med America.
På LU snakkede jeg med en af dem fra America standen. Han fortalte at de en gang i mellem læste med herinde. Fordi de gerne ville sikre sig at folk fik en god service og er tilfredse. Forhåbentlig kontaktede folk dem hvis de oplevede problemer, men måske er det ikke alle - og der kan selvfølgelig også ind i mellem være to sider af samme sag. De er godt klar over at hønsefolket snakker sammen og de har ikke råd til et dårligt rygte.
Så kan man jo sige at det er lidt ærgerligt at denne tråd ligger i hyggesnak hvor de jo ikke kan se den som gæster.
-
Ja det kunne der faktisk være noget om. Kan vi få den flyttet? ;D
-
Ahem, må man godt gnide lidt salt i den gode tråd? ;). Jeg ville rigtig gerne have handlet med America pga. deres store udvalg og gode priser, men de skulle have 600 kr. i fragt for at sende et par ruller minktråd, et vandtårn og en foderautomat til Sjælland. Desværre... For så kunne handlen ikke svare sig for mig længere, og jeg handlede noget skod-volieretråd i den lokale tømrerhandel i stedet for (den er mør, knækker over det hele) :-\).
Men jeg er glad for at læse at de yder så supergod service, til dem der har købt noget fra dem. Det er super! /o
-
Nu er det ikke for at forsvare America. Men America skal jo også betale en fragtmand og de tager pr. kg. Og fragt er desværre dyrt (prisen på diesel er på himmelflugt og ligeledes prisen på benzinen) /d, /d
Men HVIS du havde købt det og betalt det på LU så havde du fået det leveret fragtfrit og oven i købet sparet momsen.
Jeg har bestemt også kun gode erfaringer med America. /o