Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Opskrift: Hvordan man får sin mand til at sige ok til en rugemaskine!  (Læst 2493 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Loppe

• Passiv bruger
  • Opdrætter Retrievere www.waterloodogs.dk
En annen m åte og få lov til det på er at gi sin mand lov til at købe noget han så ønsker sig brennende  <:
Det lykkes mig iallfal  *f

Og Bjørn, godt å minde disse damer om hva der er blivet sagt, det kvindelige køn har tendæns til at glæmme det når de får lyst til noget ;D
Mvh Yngvild 

1.3 Gul Plymouth Rock
1.3 Maracuaner
0.1 Blå Australorps
0.2 Sort Australorps
0.2.Sølvhalset Maran
1.3 Lys Sussex
1.1 Hvid gås
div høner
1.3 and

Verdens dejligste Mand og to deiligste piger

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
Hehe, tak for jeres tillykker og små hverdags-historier!!! *b

@Jette: Hehe, så er der ihvertfald gået stor-sport i den, for hans vedkommende! :D

@Lestat: Trist er, hvis man under en finanskrise, bare køber de ting man har lyst til, selv om man egentlig ikke har råd ;) Jeg er lykkelig for at manden har været gået med til at jeg både har fået hønsegård, høns, gedefold osv. det sidste år *r Og så var det jo altså mig selv, som havde fået ham til at love at der ikke kom sådan en maskine inden for dørene, som Bjørn så "fint" gør opmærksomt på! ::) :D

@Løv: Ja, sådan startede det også for mig. Jeg håber at jeg med tiden kan få så mange silker, at jeg kan ruge æg ud på maskinen, som skrukken kan få. Så er der større chance for at der er flere levende kyllinger. Synes der er sket div. ting med æggene, de gange jeg har haft skruk. Og tak *l

@Ina...: Jeg HAR lært det! :D Og ellers skal Bjørn nok sørge for at huske mig på, at jeg ikke skal dumme mig sådan en anden gang :D

Susanne

• Gæst
Held og lykke med maskinen, Christina!  :D

Den gir så'n set mulighed for, at man kan få kyllinger - selvom skrukhønerne strejker. Altså mere råderum!

Og det er altså en livslang proces - det der med hønseriet. Ens behov og indstilling kan nemt ændre sig i forløbet. Det sker for de fleste, tror jeg. (Jeg skulle ihvertfald aldrig ha mere end tre-fire høns, der lige kunne gi lidt æg til husholdningen  ;D )

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Tja det med at det er økonomien som bestemmer er vist et problem alle har singler som par......
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Loppe

• Passiv bruger
  • Opdrætter Retrievere www.waterloodogs.dk
Hobbyer skal jo koste lidt, men man skal kunde leve ved siden af og >:(
Mvh Yngvild 

1.3 Gul Plymouth Rock
1.3 Maracuaner
0.1 Blå Australorps
0.2 Sort Australorps
0.2.Sølvhalset Maran
1.3 Lys Sussex
1.1 Hvid gås
div høner
1.3 and

Verdens dejligste Mand og to deiligste piger

Offline Louise S.

• Passiv bruger
  • Multi-kulti hønsegård med plads til hybrider
Jeg håber du får glæde af maskinen - Ringsted Mini-Zoo  *p

Så kan du jo ruge et hold Sussex til slagt og slippe for Industri-pipperne. Se, det er ren dyrevælfærd med sådan en maskine  *e
De bedste hilsner fra Louise

0.3 Skånske Blomsterhøns
2.1 Kobberfarvet Maran
0.2 Isa Warren
1.1 Bullmastiffer  <.  <.