Tak for al trøst og hjælp, det har hjulpet mig meget. Jeg har haft det meget skidt de sidste dage, men, mine tilbageværende høns har kvikket mig op med deres gokken og hakken. :')
Min store hane Hane, som I kan se på billedet, er nu så tam at jeg kan håndfodre og nusse ham lidt. Idag lagde han sit hoved på mit knæ og gokkede til mig - han holder virkelig humøret oppe. Og min sorte orpington høne, hun vil hele tiden kun håndfodres, og hvis jeg ikke håndfodrer hende, kigger hun på mig med sine brune øjne, så er jeg solgt

Men, der er noget jeg må træne mine høns i, som de ikke er så gode til endnu - især ikke hanen, det er at tage dem op. Men det kommer nok, ellers er det fint nok de går mellem mine ben. Mine små dværghøns, dem som overlevede - er ret så lydige. De kan godt blive kaldt ind med mad, men nogle gange gider de ikke, og så må jeg over til dem og puffe lidt til dem med hænderne - det gælder også mine orpington. Ræven kan ikke få fat i dem mere, for nu lukker jeg dem altid tidligt ind, efter de har rendt rundt i haven under opsyn af jeg og min hund. Jeg kan kun håbe, at det ikke går galt igen.
Alt i alt, jeg kan nok ikke leve uden mine høns.