Søs, jeg krydser fingre for dig!

Christina, altså det er de færreste der ved at jeg går så meget op i det som jeg gør. Næsten alle ved at vi har høns, og at det er mig der passer dem og sådan, men kun lige min nærmeste vennekreds (4 piger og 4 drenge) ved at jeg rent faktisk går så meget op i det som jeg gør

.. Dem som ved det kan slet ikke forstå det, men de syntes bare at det er lidt sjovt at jeg har en sådan interesse. De siger alle sammen at jeg jo ikke er helt normal, så det er jo hvad man kunne forvente af mig, så de trækker bare lidt på smilebåndet når jeg snakker om høns og kyllinger når de er der, hvis jeg bliver for meget, så griner de bare lidt eller ruller lige lidt med øjnene og siger, om jeg ny begynder på det hønsesnak igen

.. Der er dog en af mine veninder som syntes det er rigtig spændene, og hun er lige igang med at spørger sine forældre om de ikke også kan få et lille hønsehold, så hun syntes da det er meget hyggeligt, men selv min bedste ven, som jeg ellers har en anden stor fællesinteresse med, nemlig jagt, syntes at det er lidt mærkeligt, men som han siger, det er jo min hobby, og det er helt fint. Han hjælper mig forresten glædeligt med at slagte når han er hjemme fra efterskole, så det er rart at have en til at hjælpe der