Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Kender i det?  (Læst 3169 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
Sv: Kender i det?
« Svar #15 Dato: 11 Februar , 2010, 19:24 »
Ååååh jooo Mikkel ..i morgen får jeg at vide om jeg stadig har dumpet den sidste eksamen eller om det hjalp med ny sensor ???
Uuuh spændende ...men hva ... ellers er det en ommer d. 23 april
Men heeeelt ææærligt ....sidst vi tog den var ozz fredag d. 13 ...det da unfair  ;)
Med venlig hilsen Søs

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
« Svar #16 Dato: 11 Februar , 2010, 20:02 »
Held og lykke, Søs! Du må lige holde os opdateret *l

Tak Kate :)

Dagen idag har været meget bedre! Har været rigtig hyggelig i skolen, har fået lavet en masse, og så var jeg sammen med to venner efter skoletid, så det var da bare dejligt ;)!

Det var godt at høre! :) Jeg er helt nysgerrig, så jeg bliver nødt til at spørge! :D Hvad synes dine kammerater så om at du har denne hersens hønsedille? :D Jeg ved ihvertfald at der ik var NOGEN som kunne forstå min glæde ved hønsebasserne, da jeg var i din alder :D Men okay, der havde jeg heller ikke nogen endnu :D

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 11 Februar , 2010, 20:37 »
Søs, jeg krydser fingre for dig! ;)

Christina, altså det er de færreste der ved at jeg går så meget op i det som jeg gør. Næsten alle ved at vi har høns, og at det er mig der passer dem og sådan, men kun lige min nærmeste vennekreds (4 piger og 4 drenge) ved at jeg rent faktisk går så meget op i det som jeg gør ;).. Dem som ved det kan slet ikke forstå det, men de syntes bare at det er lidt sjovt at jeg har en sådan interesse. De siger alle sammen at jeg jo ikke er helt normal, så det er jo hvad man kunne forvente af mig, så de trækker bare lidt på smilebåndet når jeg snakker om høns og kyllinger når de er der, hvis jeg bliver for meget, så griner de bare lidt eller ruller lige lidt med øjnene og siger, om jeg ny begynder på det hønsesnak igen :D.. Der er dog en af mine veninder som syntes det er rigtig spændene, og hun er lige igang med at spørger sine forældre om de ikke også kan få et lille hønsehold, så hun syntes da det er meget hyggeligt, men selv min bedste ven, som jeg ellers har en anden stor fællesinteresse med, nemlig jagt, syntes at det er lidt mærkeligt, men som han siger, det er jo min hobby, og det er helt fint. Han hjælper mig forresten glædeligt med at slagte når han er hjemme fra efterskole, så det er rart at have en til at hjælpe der :D
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Christina

• Passiv bruger
« Svar #18 Dato: 11 Februar , 2010, 20:47 »
Hvor godt! Og fedt at de lige så stille begynder at fatte interesse! Det skal nok passe, at de lidt efter lidt liiige får et par kyllinger osv. :D Og sejt at din ven hjælper med at slagte!! :D

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 11 Februar , 2010, 21:05 »
Ja det er rigtig dejligt at de i det mindste syntes at det er helt fint :D Det bliver nok kun min ene veninde der måske for høns, de andre syntes at høns ser lidt komiske ud, men det er jo deres mening :D?
Min ven der hjælper med at slagte er også det man kalder en "rigtig dreng" altså en der ikke er bange for en skid, og er fuldstændig kold i rø*** overfor sådan noget, så han slagtede gerne ene man dem alle hvis jeg bad ham om det. Det ville ikke røre ham en meter, så det er jo rart at have en ven der i så falde ville kunne aflive eller slagte en af kælehønerne, hvis jeg ikke selv lige syntes at jeg kunne ;)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 12 Februar , 2010, 07:43 »
Og nu kan alle dine venner så undre sg over hvem søren alle de gamle mennesker du er venner med på fb er  *g
Med venlig hilsen Søs

Offline mortends

• Passiv bruger
  • Nu med billede af mig selv...
« Svar #21 Dato: 12 Februar , 2010, 07:47 »
Og nu kan alle dine venner så undre sg over hvem søren alle de gamle mennesker du er venner med på fb er  *g

<H Det problem har jeg ikke i samme grad - jeg har valgt at holde høns for sig og FB for sig...   *f

...jeg tror i grunden det ville blive alt for forvirrende for lille mig hvis det blev blandet for meget sammen - forestil jeg er FB-gruppe der var lige så aktiv som DFF - det ville aldrig fungere. Aaalt for uoverskueligt!
Mvh. Morten

"Besætningen": Har solgt gården og er flyttet til byen - så ingen fjer pt.

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
« Svar #22 Dato: 12 Februar , 2010, 16:38 »
Sikken dejlig dag det er i dag !!!!!! *o
Med venlig hilsen Søs

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #23 Dato: 12 Februar , 2010, 21:18 »
Ja de undre sig lidt, men det er jo hvad det er :D..

Søs, må jeg gætte på at du bestod? :D
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
« Svar #24 Dato: 12 Februar , 2010, 21:23 »
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!! Dælme godt !
Med venlig hilsen Søs

Offline Christina

• Passiv bruger
« Svar #25 Dato: 12 Februar , 2010, 22:00 »
Tillykke, Søslingen!!! *p *l

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #26 Dato: 12 Februar , 2010, 22:07 »
Tillykke Søs!!! :D Det var da dejligt!
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
« Svar #27 Dato: 12 Februar , 2010, 22:35 »
Tak....skisme dejligt at en klage kunne ændre en bedømmelse fra 00 til 4 !
Med venlig hilsen Søs

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #28 Dato: 12 Februar , 2010, 22:38 »
Stort tillykke.

Og ja, man skal ikke bare affinde sig med det, hvis man er blevet fejlbedømt.
Mvh
Erik Andersen

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
« Svar #29 Dato: 12 Februar , 2010, 22:59 »
Accepterer da bedømmelser ...vi var bare for mange på een gang der følte os fejlbedømt . Det hjalp da 3 ud af 7 at vi klagede *ss*
Med venlig hilsen Søs