Og som en anden Piet Van Deurs.. Hvad er det så??

Vi har lige slagtet 2 hanekyllinger.. Dagen efter fik min yndlingshøne-kylling benet i klemme i en forgrening. Som jeg hjalp hende ud af.. Hun var hurtigt på dupperne igen.. Og der er intet der.. udover hun har ændret væremåde, som jeg har tillagt, at det måske var fordi jeg var en bussemand og sådan prøvet at redde hende/det var mig der påførte hende de smerter.
Men når jeg nu kigger på "hende".. så begynder jeg at komme mere og mere i tvivl at denne adfærd (mere hidsighed over for mig) ligger til grund for denne hændelse..

Denne er begyndt at tillægge sig "sadel" ser det ud til. Og hagelapperne er blevet NOGET STØRRE!!
Hvis ikke det havde været efterår/snart vintertid.. så skulle de ved at være klar til æglægning nu.
Denne han/hun galer ikke!!! det eneste jeg har er udseendet der er begyndt at ændre sig? Om dog noget forsinket må man sige.. taget i betragtning af de andre 2, der blev slagtet d. 28 okt og begge galede.
Hun/han er stadig nederst i hirakiet. Og har endnu ikke set et eneste antræk til at prøve at rykke deropad.
sporene er ikke ret brugbare.. de ligner hønernes.
Ja hvad er denne lille ting af køn?