Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Middelgrundsfortet  (Læst 843 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Kate

• Passiv bruger
Middelgrundsfortet
« Dato: 15 November , 2009, 12:41 »
En lille reklame. Jeg var med firmaet på Middelgrundsfortet og lege fangerne på fortet.

Da vi endelig blev sluppet ud af kælderne og kom ud i det fri. Opdagede jeg at der gik guld fasaner der over i det fri.

De er godt nok flotte, sådanne fasaner  :)

Så hvis i ikke lige ved hvad i skal lave en dag, så sejl derud med madpakke og gå i en tur derover og oplev fasanerne.
med venlig hilsen
Kate
har 0,1 Isa Brown - 1,4 silkehøns  - 1,0 hund - 4 teenager børn her af 2 på gule plader og en dejlig kæreste

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Middelgrundsfortet
« Svar #1 Dato: 15 November , 2009, 12:44 »
Hvor ligger det henne? Lyder som et sjovt sted til en firmaudflugt.... hvis man ikke lige havde en del kollegaer som helst ikke vil lave noget sjovt :)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #2 Dato: 15 November , 2009, 13:57 »
Så skal du en tur til øresund Wanda.

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #3 Dato: 15 November , 2009, 21:11 »
Har også været på den tur med mit firma. Vi så ingen guld fasaner. Til gengæld oplevede vi en strid 'pelikan' på tværs. Og turen hjem fra Middelgrunden var, for dem som havde mod på det, med disse hurtigt gående speedbåde,ad omveje forståes. Så vi fik lige en times sejlads med 2 x 300 HK bagpå. Som sagt blæste det en strid 'pelikan' så af sikkerhedsmæssige årsager nåede vi aldrig op på mere end ca 60 % af kapaciteten, men det var nu også rigeligt, i de bølger, til at komme fuldstændig gennemblødt og noget gennembanket, tilbage fra turen. Koldt men sjovt. En rigtig drengerøvsoplevelse. ;D
Mvh
Erik Andersen