Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Billeder  (Læst 740 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline correy

• Passiv bruger
Billeder
« Dato: 25 Juli , 2009, 16:45 »
Nu ville jeg dele min glæde med jer andre over at vi er blevet færdige med silkeslottet og tilhørende have, men jeg kan simpelthen ikke få uploaded billederne. Hvordan pokker gør jeg.

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Billeder
« Svar #1 Dato: 25 Juli , 2009, 16:55 »
under den besked du skriver, er der en blå skrift der hedder "øvrige funktioner" klik på den.

så klikker du "gennemse" og din egen dokumentmappe eller billedmappe åbner, derefter vælger du det billede du ønsker, og hvis der er flere så klikker du "flere vedhæftninger" og  der kommer en "gennemse" mere osv. for hvert billede.

Når du har valgt alle de billeder du ønsker vi andre skal kunne se, og har skrevet dit indlæg, ja så klikker du "besked"
Hvis du klikker "vis prøve" så kan du ikke se billederne så du skal ikke blive bekymret.

Du kan også se i venstre side af forumsiden i de forskellige menuer, der er en der hedder "artikler om Forum" der er nok også en vejledning der.

Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline correy

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 25 Juli , 2009, 18:25 »
Den bliver ved med at skrive at filerne er for store ???

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #3 Dato: 25 Juli , 2009, 18:29 »
Ja så må du ind og redigerer billedstørrelsen, og det er der mange muligheder for.
hvis du har et billedprogram på din pc så kan du gøre billedet mindre der.
programmet paint er godt til det.
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #4 Dato: 25 Juli , 2009, 18:33 »
Hvis du lægger dem ind i galleriet, så bliver de automatisk formindsket og der kan du klikke på kopier billed URL og så sætte det ind i et indlæg, så kan du vise billederne der
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi