Nu ville det jo være rart at alle igen læste det der står, og ikke det man tror står mellem linjerne.
Gunni skriver ikke at hun ikke kan lide de sorte uden hale, bare fordi hun er superglad for sine lavendel med hale.
Jeg ville personligt være pavestolt af at være den der bragte en ny farvevarietet til landet, så øges jo mangfoldigheden, og hvem ved, en dag er det måske Gunni der har formået at lave en lavendel uden hale, hvis det er det hun vil fokuserer på, ellers kan andre jo tage kampen op.
Og der er heller ikke nogen der skriver et ord om at det er negativt at ligne en almindelig høne, det er jo stort set det vi alle har, og det er jo ganske vist, at når hønen har hale så ligner den en høne, og når den er lavendel så ligner den slet ikke noget vi kender her i landet, og det er vel egentlig det Johanne siger når hun sætter ordet almindelig i Kursiv.
Så hvis man kender begreberne og de sproglige varianter i tastaturet, så ser man også det, og får derfor den tiltænkte mening ud af teksten.
Og så vil jeg gerne tilføje, at her på stedet er vi vant til en ordentlig omgangstone, og ikke at blive beskyldt for at være nogle ........ , og så vil jeg lige sige at de ........ vi bliver sammenlignet med opfører sig her på forum eksemplarisk og meget meget fiornuftigt.
Jeg kan slet ikke se at man kan blive stødt, med mindre det er det man leder efter.
Jeg har nævnt det før, det betaler sig ikke at tage sig selv så højtideligt at man ikke kan læse det der står, vi er jo også alle forskelligt sprogligt begavet, og her er plads til alle
Jeg glæder mig vildt til at se flere billeder af de lavendelfarvede araucanaer, og til at se hvad Gunni kan få ud af dem

gerne mange billeder.