Tusind tak, allesammen!

Og tillykke, Henriette, med de små dværgkyllinger.

Øvøv med billeder, men det er rigtigt at det er lidt sværere end på facebook.
Den største forskel er, at på facebook kan man sætte billeder ind - uanset hvor meget de fylder, og på dff må et billede her i trådene højst fylde 528 kb.
Jeg døjede selv i starten og var ret misundelig på dem, der "bare kunne det der"
Så skrev jeg og spurgte, og en behjertet sjæl sendte mig denne adresse på et lille hjælpeprogram, som man bare kan downloade gratis.
http://www.resize2mail.com/ Jeg har det nu på mit "skrivebord", og hvis jeg ved, at jeg skal bruge et af mine billeder her på dff, starter jeg simpelt hen derfra.
Man skal ikke kunne en masse teknisk, man vælger bare sit billede i "gennemse" og derefter klikker man på om det skal formindskes med 25, 50 eller 75 %. Jeg gætter som regel - og hidtil er det gået fint. Når det skal gemmes skal du nedad - der er dit billede i kæmpeformat - og noget af det er dækket af en grå flade. Du skal så højreklikke på billedet (ikke i det grå felt) og der fremkommer "save as" eller "gem som"
Når det er gjort går du ud igen og ind i dff. Og så er det bare at klikke i "øvrige funktioner" som står uder det felt, du skriver i, og følge anvisningen
(jeg ved slet ikke om du gider min "lektion" - og hvis ikke, så bare spring over og bær over med mig!

En gammel leveregel siger faktisk, at man ikke skal gi gode råd med mindre man bliver spurgt - men jeg forestiller mig altså lige, at det er det her, du slås med)
Jeg håber du på et tidspunkt har lidt tid tilovers og springer ud i det. For vi vil altså ret meget gerne se dine 11 miniaturekyller