Hej Lone

Nej, jeg har ikke rørt æggene. De har stået i køleskabet på samme sted i samme stilling i alle tyve dage, og æggebakken er kun blevet rørt, når jeg har hentet derfra til spejlæg og blødkogte!
Jeg havde slet ikke tænkt, at de kunne bruges som rugeæg før min grå silke lagde sig skruk - og jeg begyndte at ransage min hjerne efter gode ideer.
Så måske har jeg her lavet et videnskabeligt forsøg? Og påvist, at al den venden og drejen er unødvendig? Og at selv ret gamle æg alligevel kan indholde kimen til livskraftige kyllinger?
Interessant!

(Nej, jeg kan godt regne ud, at det optimale må være friske æg - men det der med at vende har jeg aldrig brugt. Mon det sker i naturen? Altså mens der blir samlet til en redefuld?)
(Og Lone: Det er vist godtnok, at der kun var tre æg tilbage i bakken, for jeg ville ha taget alle dem, der var - og jeg har altså ikke plads til alle de dejlige hønsedyr. Hehe!)
Søs og Lisbeth Kristine: Ja, suppegryde og salg eller foræring ender også med at blive min udvej hvert efterår. Det ved jeg bare ikke endnu

Har lige kigget for sidste gang idag - og hullets størrelse har ikke ændret sig. Krydser fingre for i morgen!
Og ja, Henriette: Du er en tålmodig sjæl, men det er vi andre ikke - så billeder i morgen, tak