Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Forum dag i Oue.  (Læst 3011 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lisbeth Kristine

• Passiv bruger
Sv: Forum dag i Oue.
« Svar #30 Dato: 12 Juli , 2009, 19:42 »
Jeg synes det er helt ok at folk ikke vil oplyse deres efternavn, men fornavnet kunne man godt oplyse synes jeg. Det er lidt mærkeligt når man henvender sig til folk herinde at man så f.eks. skal skrive "Hej hønsenørd" eller lignende. Men lidt anonymitet synes jeg er fint, man har jo også et liv udenfor hønsenettet.  :)
Mht. profilbilleder synes jeg det er lidt hip som hap hvad folk har på, men det er da sjovt at se hvordan folk ser ud. Når nogen sætter et billede ind tænker jeg nogen gange...GUUUUD ser hun/han sådan ud!!
Jeg synes det er ok at man gerne vil holde sit liv på hønsenettet og den virkelige verden adskilt.  :)
Venlig Hilsen
Lisbeth

Offline Storm-Olsen

• Passiv bruger
« Svar #31 Dato: 12 Juli , 2009, 21:30 »
Joe, du har jo ret i, at det kan føles lidt sært at skrive sære navne - men det vænner man sig jo til. Det er værre, når man møder folk, og kke kan huske hvad de hedder i virkeligheden ;D

Problemet for os med navne, der er massebetegnelser, er jo, at vi ikke alle sammen kan hedde vores navn, som brugernavn ::)

Og så glæder jeg mig vildt til at høre, hvad Sanne har fået af fikse hønseideer :D

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #32 Dato: 12 Juli , 2009, 21:52 »
Husk at ved at klikke på navnet ved et indlæg, så kan man se personens rigtige navn. Det er kun medlemmer der kan det. Gæster får en meddelelse om at det kun er medlemmer der kan se profil. Det er også det viste navn der optræder hos søgemaskiner, så på den måde kan man være anonym overfor den store offentlighed men alligevel kendt herinde.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Lisbeth Kristine

• Passiv bruger
« Svar #33 Dato: 12 Juli , 2009, 22:02 »
Joe, du har jo ret i, at det kan føles lidt sært at skrive sære navne - men det vænner man sig jo til. Det er værre, når man møder folk, og kke kan huske hvad de hedder i virkeligheden ;D

Hehe ja  ;D
Venlig Hilsen
Lisbeth