Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Spareribs???  (Læst 3754 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Karin Daugaard

• Passiv bruger
Spareribs???
« Dato: 06 Juli , 2009, 17:00 »
Nu har den nye hønsemor konstateret, at Damerne er vilde med både kartofler i hvidløgsyogurt og medisterpølse - men hvad med de 2 spareribs, der er tilbage fra i går?? De er jo også noget krydrede. På den anden side vil jeg da nødigt snyde de små høner for lækkerier!
Hvad siger I?
Mange hilsner,
Karin

0,4 Isa Brown (Klara, Spætte, Frida og Grevinden)
1,0 Mand, handy og kærlig :)
6,0 bonus'børn'
xxxxx,yyyy mus, stålorme, pindsvin og andet godtfolk
Og Sascha, en slags flatcoated retriever, som vi har overtaget fra en hjemløs mand, som døde. Så Sascha har levet alle sine ca. 9 år på gaden. Hun er vidunderlig!

Offline Lisbeth Kristine

• Passiv bruger
Sv: Spareribs???
« Svar #1 Dato: 06 Juli , 2009, 17:06 »
Jeg ville give dem det, medmindre det er små kyllinger du har. Mine høns får alt godt fra køkkenet og lever og er meget tilfredse.  :)
Venlig Hilsen
Lisbeth

Offline Karin Daugaard

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 06 Juli , 2009, 17:08 »
Man når slet ikke at trykke på Send, før svaret er kommmet - tak, Lisbeth  :)

Nej, det er høner, så jeg vil glæde dem med spareribs!
Mange hilsner,
Karin

6,0 bonus'børn'
Og Sascha, en slags flatcoated retriever, som vi har overtaget fra en hjemløs mand, som døde. Så Sascha har levet alle sine ca. 9 år på gaden. Hun er vidunderlig!

Offline Børge Bech Jensen

• Chicken rules
  • Bruger
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
« Svar #3 Dato: 07 Juli , 2009, 01:20 »
Ja, alt kød er godt, mener hønsene.
Det er sjovt, når man har haft et stykke kød, som er skåret ud i mindre stykker, og så starte med at smide enkelte stykker ind til dem.
Den første der får fat i et stykke løber med det samme rundt i gården, "jeg har det", "jeg har det", "jeg har det", Øvvv, nu var der en anden der tog det.
Nå, jeg plager dem altså ikke i ret lang tid, så får de det hele, men sjovt er det at se.
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Karin Daugaard

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 07 Juli , 2009, 10:48 »
De var vildt begejstrede  ;D Lise fil bemægtiget sig selve benet, og efter en rundtur med fremvisning, præcis som du beskriver, trak hun sig hen i et hjørne med ryggen til og gnavede ben, mens de andre stod om empirestels-fadet og spiste kødstumper og medisterpølse. Spidskålen kom til sidst  ;)
Mange hilsner,
Karin

6,0 bonus'børn'