Hej med jer.
Så blev det vist på tide med en officiel præsentation af mig.
Jeg hedder Lena..(?) - som I nok har bemærket

, og bor i et husmandsted i sydsjælland sammen med min mand Kim. Vores sted var indtil et par år siden forpagtet til landbruget, men Kim er dedikeret jæger og KÆMPEstor naturfan så vi fik lavet det hele om til skovbrug. Kim har også en netbutik med jagtsager og grej.
Jeg har høns og kaniner og 2 dejlige teenagere som er hos deres far 50 % af tiden. De går i skole i en anden by hvor jeg også arbejder og jeg kører ca. 145 km hver dag. Jeg ææælsker at komme hjem og kører derfor gerne den lange tur.
Udover over min dejlige familie, huser matriklen også dyr.
1 hund (Rolf, en sort/tan ruhåret gravhund og forhåbentligt får vi en dag en pigevappe der skal hedde Nana.)
2 katte (william og fimpe)
20 sorte austrolops i forskellige aldre.
24 store franske vædderkaniner i farverne : madagskar, gul, sort og vildtgrå.
Kaninerne er ud over mine høns, også min hobby og jeg slagter selv samt har kastet mig over at skulle prøve at grave skindene fra dem. Lidt svært men det er sjovt at prøve.
Når det lykkedes at komme på Roskilde dyreskue er jeg vældigt glad og mit næste projekt jeg har forelsket mig i med tiden, er geder og bier.
Jeg har haft en blandet landhandel af høns i 5-6 år. Først var det sådan lidt "hul i hækken" høns fra naboen. Så fik jeg gule og sorte Orpingtoner. De blev skiftet ud med sorte og blå Austrolops, men rævene fik fat i de blå og jeg har ikke siden haft den farve.
Nu kunne jeg godt tænke mig Barnevelder. For pokker de er flotte. Nogen der kunne anbefale en god avler?
Eller ved jeg ikke lige hvad der skal beskrive mig. Jeg er vandmand med vædder i accentdant, hvilket gør mig til en kolerisk vismand uden fotografisk hukommelse.
Nå, men nok pjat. - Jeg har allerede fået rigtigt meget ud af den smule jeg har fået kigget på i forummet her, og jeg glæder mig til at læse mere fra folk der skriver ind.
På glædelig genskriv fra hende den nye.