Tusind tak for de pæne ord, alle sammen

@ Peter: Ja, tulipantræet (Liriodendron tulipifera) har blomster, men fotografen fangede det ikke lige i farten. Der er ikke så mange blomster i år, - der var rigtigt mange for to år siden, men det nu altså også kun 5 år siden, vi plantede det, så vi er glade også for de få, der er i år. Vi har i øvrigt også en gulbroget Liriodendron - men det har kun stået i haven et år og blomstrer ikke endnu. Jeg vil lige se at få taget et par gode billeder af blomsterne. Og så har vi også en del spændende magnolier - fx M. tripetala (med én blomst i år) og M. officinalis (med tre blomster i år).
@ Thomas: Nu må vi jo lige se, hvordan den næste (Julius) arter sig. Og ja - det lyder jo nok af mange børn, men det er faktisk ikke så voldsomt, som det nok lyder i andres ører. Dog skal der 2 poser pasta til, - og jeg har da også to vaskemaskiner. Jeg er ikke sikker på, vi prøver igen...
Og så har jeg altså også åben have den 12. juli... Men I er altid velkomne til at kigge forbi - uanset om det lige er højsæson eller ej

Der er altid noget godt at vise frem eller fortælle om.