Det er skam også en dejlig bog - ikke bare fordi, jeg selv har skrevet og fotograferet. Jeg får utroligt mange, positive tilbagemeldinger. Der er nogle, der indrømmer, at havebøger normalt er noget, de kun kigger billeder i, men min bog har de rent faktisk LÆST - og med største fornøjelse.
Det siges, at den er dyr - men det er ikke de 200 kr. hos boghandleren, der er det dyre... Det er alle de roser og stauder, man efterfølgende 'bliver nødt til' at køre på planteskole efter, der koster

Udsendelsen om min have sendes på tv2-Fyn kl. 19.30 i morgen, fredag. Efterfølgende kan den ses på nettet - og måske kan jeg finde ud af at lægge et link ud her?
@ Søs: I modsætning til mange andre 'åbne haver' er min hverken nipset, pussenusset eller klippet-med-en-neglesaks-agtig. Her er frodig blomstring hele året, og så mange planter til at dække jorden, at der stort set kun skal luges én omgang midt på foråret. Der skal jo også være tid til andet end havearbejde og plads til, at mine drenge kan drøne rundt på cykel eller slås med rollespilsvåben (og jeg har jo en hel del af slagsen... altså drenge (ja, og deraf naturligvis også sværd og skjolde)).
Vi har i øvrigt åben have på søndag og igen søndag den 12. juli. (Og den 11. kommer der en bus fra Sverige... Og for 2 uger siden var der én fra Haderslev)