Hej alle i denne anerledes tråd.
Her efter at have læst tråden , kan jeg kun give Mikkel ret : ikke mange mandlige input !! ??
Det skal jeg nok undlade at " klåge åge " rundt i

Noget helt andet , OG LANGT ALVORLIGERE , har dog slået mig : den lange tid i har været på medicinen og fortsat er det !! UUUU HA DA DA
Jeg er i samme båd som jer , men medicinfri i dag. Udelukkende på grund af noget som ikke ret mange i lægestanden egentlig er bevidst om , det være sig alm. læge , psykiater eller psykolog. ( skriver min historie lidt senere )
Dette vil nok komme bag på mange mennesker , men ved rigtig rigtig mange typer psykopharmika ( ikke alle , så ikke alle psykiske lidelser dækkes af følgende ) ABSTINENSEN ER IDENTISK MED SYMPTOMET !!!!!!!
Det kan lettest illustreres sådan : ( undskyld den måske lidt sorte humor i illustrationen ) : Jeg trasker ned til lægen da jeg føler jeg har GAK I LÅGET , lægen har psykopharmika mod GAK I LÅGET , modtager den og den terapi som naturligvis følger med for at afdække årsagen til GAK I LÅGET , efter endt terapi foregår en ( LAAAAAANG udtrapning ) men det får hjernen til at gå amok fordi den - fejlagtigt - tror den mangler den givne psykopharmika !! Så for at få fat i den savnede ( dette er så et ABSTINENS SYMPOM NU !!! ) psykopharmika skriger hjernen : jeg har GAK I LÅGET !! Men jeg har ikke GAK I LÅGET - jeg har ABSTINENSER ...
Jeg understreger på det kraftigste : det gælder ikke alle sindslidelser men rigtig rigtig mange.
SKRÆMMENDE IKKE SANDT
Min egen udtrapning tog knap 1 år og 2 gange måtte jeg lidt op i dosis , fordi ABSTINENSERNE var for slemme.
Senere - skal lige ud og bygge lidt videre på hønsegården - kommer den " triste " del af mit liv , i dnne tråd.
mvh
jan