Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: black head?  (Læst 2541 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Anna Christina Landmark

• Passiv bruger
  • Kan godt lide høns, men elsker vagtler!
black head?
« Dato: 18 Juli , 2015, 23:29 »
Hvis en fugl har sorte prikker på kammen eller i ansigtet, hvor det nu kunne være, kan det så være tegn på black head? :-X ??? For jeg var på vorbasse marked i dag og så en masse fjerkræ (høns) med sorte prikker på kammen og i resten af hovedet. Er bekymret for om mine egne høns pludselig får det, fordi jeg har stået tæt på fjerkræende, men rørte dem dog ikke og vaskede fingre før jeg rørte mine egne høns, men er det nok?? :o
En være hønemor, med 2 enorme Faverolles. De æder og skider deres egen vægt på en uge, hurra... Til gengæld har jeg de mest nuttede dværgvagtler! :D

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: black head?
« Svar #1 Dato: 19 Juli , 2015, 13:05 »
De kan godt have sorte prikker på kammen uden at det betyder noget. Hvad mener du med i ansigtet? Har du evt. nogle billeder
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Anna Christina Landmark

• Passiv bruger
  • Kan godt lide høns, men elsker vagtler!
Sv: black head?
« Svar #2 Dato: 22 Juli , 2015, 21:20 »
jeg har ingen billeder nej, men altså, der var sorte prikker på deres hud, på hovedet og kammen, men vil bare gerne vide om det er en sygdom eller noget :-\
En være hønemor, med 2 enorme Faverolles. De æder og skider deres egen vægt på en uge, hurra... Til gengæld har jeg de mest nuttede dværgvagtler! :D