Hej med jer

Nu har jeg efterhånden skrevet en del om min lille sårede kylling i en anden tråd. Jeg håber ikke I bliver alt for trætte af mig - men jeg er så ny, så jeg er virkelig meget i tvivl om hvordan jeg skal tacle det her. Håber I vil hjælpe mig endnu engang

Hvad ville I gøre i denne situation??
Sagen:
Lille kylling på 2,5 uge af en flok på 13 kyllinger (vi har 4 voksne høns - 2 af dem har udruget de 13 kyllinger). Den er blevet hakket af en af de voksne, hvorefter de andre kyllinger har pillet i såret så det er blevet værre.
Den har været inde i nogle dage sammen med en anden kylling for at hele (i en flyttekasse, med varmelampe).
Da såret var helet satte jeg den ud til de andre igen (i går eftermiddag). Inden jeg satte den ud duppede jeg omkring det bare område med hjortetakolie.
Her til morgen havde den fået et nyt grimt sår i nakken. Jeg ved ikke om det er de voksne eller de andre kyllinger der har hakket igen - men grimt ser det ud

Nu er den altså inde igen (alene) med varmelampe i en flyttekasse.
Men:
Vil de andre efter stor sandsynlighed hakke den igen? Selvom såret heler er hele nakken jo bar for dun/fjer i lang tid endnu.
Jeg har ikke mulighed for at have dem gående adskilt permanent...

Ville I aflive den lille "grimme ælling (kylling)" som bliver hakket på af de andre?
Eller ville I lade den gå inde i længere tid og hele mere op, og så prøve igen?
Eller ville I gøre noget helt tredje??
Jeg synes jo også det er synd den går indenfor helt alene, men jeg er sikker på at såret ville friste en anden kylling så meget at den ville pille i det....
Håber at I endnu engang vil hjælpe mig

Kh. Mette