Velkommen,
Gæst
. Venligst
log ind
eller
registér
dig. Modtog du ikke en
aktiverings-e-mail?
1 Time
1 dag
1 uge
1 måned
Altid
Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Hjem
Forum
Hjælp
TinyPortal
Leksikon
Galleri
Søg
Kalender
TinyPortal
Downloads
Staff List
Recent Topics
Log ind
Registrér
Dansk Fjerkræ Forum
»
Forum
»
Hønsegården
»
Duer, fasaner, vagtler, kalkuner og påfugle
»
Kinesiske dværgvagtler
Nyeste
Avlshane - Sussex
Fra
Hans-Kurt
[17 Juni , 2026, 21:59]
Jersey Kæmpe - “forkert” ...
Fra
Cbredgaard
[16 Juni , 2026, 16:36]
Indstilling af rugemaskin...
Fra
Tomzen
[28 Maj , 2026, 22:03]
Håbefuld søgning: Daggaml...
Fra
Tomzen
[19 Maj , 2026, 18:41]
Højpatogen fugleinfluenza...
Fra
Tomzen
[19 Maj , 2026, 18:02]
Se seneste billeder
Links
DFfR -racefjerkræ
Frit Fjerkræ
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: Kinesiske dværgvagtler (Læst 5084 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Anna Christina Landmark
Passiv bruger
Indlæg: 171
Kan godt lide høns, men elsker vagtler!
Kinesiske dværgvagtler
«
Dato:
23 ſeptember , 2014, 21:14 »
Jeg har en flok kinesere som står ude ved mine høns. Om natten er der kun omkring 0-3 grader og om dagen 15-20, kan de godt holde varmen?
Logget
En være hønemor, med 2 enorme Faverolles. De æder og skider deres egen vægt på en uge, hurra... Til gengæld har jeg de mest nuttede dværgvagtler!
Raziel
Bruger
Indlæg: 2 759
Sv: Kinesiske dværgvagtler
«
Svar #1 Dato:
24 ſeptember , 2014, 08:29 »
Det kan de sagtens klare. Jeg har altid holdt mine vagtler i en uopvarmet stald, hvor det godt kunne fryse om vinteren.
Logget
Mvh. Pia -
www.hobbydyrene.blogspot.dk
5 kaniner - 3 katte - 2 marsvin - 1 kornsnog - 1 leopardgekko - mus til foder.
Blandet hønsehold med forskellige racehøns og blandinger.
Anna Christina Landmark
Passiv bruger
Indlæg: 171
Kan godt lide høns, men elsker vagtler!
Sv: Kinesiske dværgvagtler
«
Svar #2 Dato:
24 ſeptember , 2014, 15:58 »
Tak for svar
Er glad for at hører at de godt kan tåle det, for der er ikke længere plads indenfor til dem.
Logget
En være hønemor, med 2 enorme Faverolles. De æder og skider deres egen vægt på en uge, hurra... Til gengæld har jeg de mest nuttede dværgvagtler!
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
Dansk Fjerkræ Forum
»
Forum
»
Hønsegården
»
Duer, fasaner, vagtler, kalkuner og påfugle
»
Kinesiske dværgvagtler