Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Tilbagemelding fra købere af rugeæg  (Læst 1705 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Edmond

• Passiv bruger
Tilbagemelding fra købere af rugeæg
« Dato: 01 Juni , 2014, 16:25 »
Jeg er så tilfreds med nogle rugeæg, vi købte til barnebarnet sidste år. Vi måtte selv ruge dem ud, da barnebarnets mor sprang fra. Det har VI haft glæde af.
Hønsene lægger mange flere æg end kan bruge, så resten ryger til rugeæg.
I år fik jeg så ideen med at bede om tilbagemeldinger fra køberne, da jeg fik forbud mod at starte rugemaskinen. >:(
Det har været en succeshistorie. Bortset fra en enkelt har alle været yderst tilfredse. Dem vi ikke har hørt fra, skulle nok have meldt sig, hvis de var utilfredse. ;)
Har I prøvet at gøre det samme?
Furien ( skrukhønen) fortalte Edmund, at hun nok selv skulle bestemme, om hun skulle have kyllinger, så nu glæder jeg mig over vores fælles"børn".
 /o

Offline Linda Andreasen

• Global Moderator
  • ÅH at være en høne.Ingen kan finde hvor er...
Sv: Tilbagemelding fra købere af rugeæg
« Svar #1 Dato: 01 Juni , 2014, 19:36 »
Jeg har altid bedt om en tilbagemelding på både rugeæg og dyr.
Det er vigtigt for mig at høre om det går godt med fragten, hvis de har været i post Danmark`s kløer.  8)
Jeg venter spændt på der bliver skrevet, hvor mange kyllinger der kom. Elsker når der bliver skrevet at nu er første æg blevet lagt eller at nu er en af de høns man har købt hos mig blevet skrug og skal være mor. ;)
Får ofte billeder eller en lille tekst omkr hvordan det går i hønsehuset, fra hele landet. ( Ja det lyder nok lidt langhåret) sorry
Men jeg bliver så glad i låget   *d *d når andre gider at fortælle mig hvordan det går hos "mine"   <P <O <L <E
Mange Hilsner
Linda

En rigtig hønemor *e til
Blå/kobber Maran
Sort/kobber maran
Sort/sølv Maran
Brun/guld ? Maran
Samt en blandet flok
Medlem af www.maranklub.dk

Offline Edmond

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 02 Juni , 2014, 13:15 »
Jeg har først gjort det i år, for de andre år har jeg selv ruget/avlet, så jeg kendte kvaliteten.
Både køberne og jeg er tilfredse. Der er endda nogle, der har købt to gange. jeg er så misundelig over alle deres kyllinger. :'( <L

Offline troldinden

• Passiv bruger
  • God dag til alle...hilsen Jette
« Svar #3 Dato: 02 Juni , 2014, 16:39 »
Jeg fik jo først høns i efteråret, men har da købt rugeæg hos 3 forskellige i år, og har hver eneste gang givet en tilbagemelding, både når æggene kom, samt når kyllingerne er kommet til verden. Det synes jeg må være det mindste man kan gøre som køber  ;)
Hilsen Jette :-)

0,2 Lys Sussex
0,1 Orpington - sort.
0,1 Orpington - blå.
0,2 Orpington - splash/dalmatiner.
0,2 Dværg Brahma - guld/sortbåndet.
1.0 Labrador blanding :-)