Han bliver desværre ved med at opføre sig sådan og se dig...og måske andre som en trussel.
Jeg har verdens største monster af en overbeskyttende hane. Han er søn af de mest milde og gode forældre og var en kæmpe kælegøj, lige indtil den dag for godt et år siden, hvor han kunne sole sig i sejrsrusen over at være blevet valgt til havens regent.
Han angriber mig - når han har lyst - gerne forfra men helst kommer han med sine veltilrettede spark, når han har frit udsyn til min bagdel, så han kan nå at pile ind i en tæt busk bagefter og stå og råbe " sviiiiiin" efter mig. Han har sparket mig i ansigt og øje, så jeg længe gik rundt med et blåt og såret øje, og jeg har altid rifter på ben og arme, osv.
Han har fået med bambuspinden, han er blevet sat i skammekrogen, han er blevet råbt af, han er blevet vendt om på ryggen, så han kunne ligge forsvarsløs og skamme sig, han har fået dyppet hovedet i vandspanden - og han er bare så ligeglad....efter nogle timer. Her i sommer ser en mellemhård stråle fra vandslangen ud til at virke sådan ca. 24 timer, hvis han da ikke lige ser mig stå med enden i vejret et eller andet sted, for så er al aftraffelse glemt.
Strømpesok lever kun i dag, fordi han er så heldig, at jeg er blødsøden, lige så tosset som ham og især fordi her ingen børn er ....og så selvfølgelig fordi han er så hamrende godt til og sød ved alle sine piger
Her ligger Strømpesok og udtænker, hvordan hans næste angreb skal sættes ind: