Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Hvornår kan jeg regne med æg?  (Læst 1510 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Studtmund

• Passiv bruger
  • Deo Vindice - With God As Our Vindicator
Hvornår kan jeg regne med æg?
« Dato: 25 Januar , 2014, 00:11 »
Hej fjerkræ jeg har 5 dværg lys sussex en hane og 4 høns de er godt 9 måneder, jeg har også 3 dværg kochin høner på 3 år og  3 dværg kochin haner... (Det lyder dumt men hanerne er altid i nærheden af hindanden og slåsser ikke!)
De har et hus på ca 170 *100*200 cm L*B*H og har fri adgang til en 8*3 meter hønsegård bliver fodret i fodder automat med versele lega æglægnings foder og diverse rester fra husholdningen og rester af tropefuglefrømix!

Der er to vinduer i hønsehuset men ingen elektrisk lys. De bliver lukket ud i haven minimum 5 timer om dagen!

Nu til spørgsmålet:
Hvornår kan jeg regne med æg?
Altså uden ekstra belysning....

Håber nogen kan give et kvalificeret svar!
Også  I Dag Oplevede Jeg Noget Jeg Håber At Kunne Forstå Om Nogen Dage!

Den Mindste Minoritet På Jorden Er Den Enkelte. Dem Som nægter Individuelle Rettigheder Kan Ikke Påstå At Beskytte Minoriteterne - Ayn Rand (Oversat af Mig)

Individuelle Rettigheder Skal Ikke Træffes På Baggrund Af Folkeafstemninger; En Majoritet Har Ikke Ret Til At Nedstemme Minoriteternes Rettigheder. Den Politiske Funktion Er Præcist At Beskytte Minoriteter Mod Undertrykkelse Fra Majotteterne Og Den Mindste Minoritet På Jorden Er Den Enkelte! -Ayn Rand (Oversat af Mig)