Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: god dværg æglægger  (Læst 8447 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline August P.n.k

• Passiv bruger
Sv: god dværg æglægger
« Svar #15 Dato: 17 Oktober , 2013, 09:25 »
Tina, I DEN GRAD! Har ikke tal på hvor mange gange jeg har fået skal i en dej, eller blomme i hviden når jeg skulle skille æg på grund af de hinder på wyandotæggene! :o Så jeg må bare øve mig... ;)
Med venlig hilsen August Neumann

1,2 lys sussex/australorp/wyandot
0,3 grünlegere
0,1 gul sussex/new hampshire
0,1 toppet dværgblanding
27 kyllinger "in the making"

3 får
En vædder
En kanin
Og en hund :)

Offline Studtmund

• Passiv bruger
  • Deo Vindice - With God As Our Vindicator
« Svar #16 Dato: 12 Marts , 2014, 19:01 »
Kochin er en super race... virkelig tam!
Også  I Dag Oplevede Jeg Noget Jeg Håber At Kunne Forstå Om Nogen Dage!

Den Mindste Minoritet På Jorden Er Den Enkelte. Dem Som nægter Individuelle Rettigheder Kan Ikke Påstå At Beskytte Minoriteterne - Ayn Rand (Oversat af Mig)

Individuelle Rettigheder Skal Ikke Træffes På Baggrund Af Folkeafstemninger; En Majoritet Har Ikke Ret Til At Nedstemme Minoriteternes Rettigheder. Den Politiske Funktion Er Præcist At Beskytte Minoriteter Mod Undertrykkelse Fra Majotteterne Og Den Mindste Minoritet På Jorden Er Den Enkelte! -Ayn Rand (Oversat af Mig)

Offline Berit Linea

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 13 Marts , 2014, 16:21 »
Ikke særlig skrukkende og gir rimelig godt med æg  8) det gør dværg maran og i særdeleshed dværg italienere. Vores dværg silker gir også ok med æg men skrukker en del  :police: , og så vores hollandske dværge = 1 æg pr dag og dyrene er vildt fantastiske i temperament ( rolige og snakkende ) .  /o
Mvh Berit 
                   Livet skal leves ....

0.2 dværg maran sort- kobber, 2.2 dværg maran hvedefarvet., 0.2.3 dværgsilke , 0.1 dværg engelsk Araucana, 1.3 Hollandsk dværg i guldhalset , 0.3 blandingsrace
1.0 brun labrador bl.hund ,2.0 hvide katte + skøn stor menneskefamilie
Medlem af Maranklub.dk