Hold dog op Mikkel !!
Journalister finder jo på de bedst klingende titler, og det er total uden betydning om Finn kaldes: Formand, Forumadministrator, ægtivist kampagneleder eller noget andet. Det er alt det han gør det handler om.
Ja noget demokratisk menneske er du ikke Peter. Jeg har fuldt ud ret til at sige min mening, og måske var det dig og ina der skulle finde et andet sted. Et sted hvor man holder af ensretning og undertrykkelse.
Det glæder mig, at Finn har prøvet at få dem til at skrive en mere korrekt titel. Det er det eneste jeg ber om.
Og jeg har det ganske fint med, at dette er et forum uden formand. Det er jo præcis min pointe. Så længe vi ikke har har demokratiske valg af talsmænd/formand eller lignende på dette forum. Så er der heller ikke nogen, der kan påstå at de er det, og kan tale på brugernes vegne.
Og jo Kristiank, formænd er noget man vælger. Uanset om det er idrætsklubber, aktieselskaber, partiforeninger eller alt muligt andet. Danmark har nok den flotteste tradition i Verden for demokratisk foreningsliv. Og det synes jeg man skal værne om. At dette så ikke er en forening, det kan have både fordele og ulemper. En ulempe er, at der ikke er nogen der kan tale på vegne af brugerne, for det har de ikke mandat til. Det var der desværre nogen der lod som om de kunne tidligere på året, og det tillod jeg mig så at kritisere.
Og man kan heller ikke komme og påstå, at nu er den diskussion lukket. Det er jo netop ikke muligt at lukke en diskussion, når man ikke tager afstemninger om dem, eller om hvem der skal beslutte det.
Man kan naturligvis vælge at forbyde visse holdninger eller at smide nogen ud af Forum. Men så er det nok hurtigt slut med velvilje i medierne.