Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Lidt luft efter ulykken  (Læst 2380 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Loan

• Passiv bruger
Sv: Lidt luft efter ulykken
« Svar #30 Dato: 02 ſeptember , 2013, 17:12 »
Ååååh Kenneth, jeg er OVERBEVIST om at det var min kvindelige intuition :p
Ej spøg til side, jeg er bare glad for jeg formåede at gøre det :)

Nu har jeg fået et smertestillende til natten som er i "familie" med morfin, så jeg GLÆDER mig til en nat forhåbentligt uden forstyrrelser, den er ved at være tiltrængt, de 15 min af gangen jeg lige finder hvile på sofaen gør ikke den store gavn i det store billede.

Bare træls folk skal glo sådan når man går rundt med sin kryk og med bar skulder fordi alle små bevægelser og berøringer er smertefulde, det kunne jeg godt være foruden..
Man skulle tro de aldrig havde set skaderne en sele kan give hehe
Loan Sørensen

1.1 Huskatte, snart ingen.

Nu uden høns da vi flytter i lejlighed uden have :'(

Offline Loan

• Passiv bruger
« Svar #31 Dato: 04 ſeptember , 2013, 21:56 »
Nu har mit lille hoved kværnet det meste af dagen, er jeg er hermed kommet frem til at August måned skal slettes fra kalenderen.
Mage til elendig måned skal man for mit vedkommende lede længe efter, og hvor er jeg glad for at jeg fra naturens side er skabt med nogle MEGET brede skuldre!

Ikke nok med jeg er blevet testet med en bilulykke denne måned, jeg har også måtte gennemgå en ufrivillig abort, efter mange måneders prøven var det endelig lykkedes for blot at ende i ingenting i 8. uge :(

Godt nok siger de kloge: Hvad der ikke slår en ihjel, gør en stærkere. Men sådanne små ulykker de slår nu også pænt hårdt, især når de ramler sammen SÅ tæt..

Men tog første køretur alene idag, og sjovt nok var det manden min som var mest panikken over jeg var længe væk, selv nød jeg turen det var dog utrolig irriterende ikke at have noget musik, hvor kan sådan et gammelt lig af en bil dog LARME! Puha, lige til at blive skør over..!
Indtil videre, ja så er jeg stadig på toppen uden nogen tudetur, eller anden påvirkning.

Jeg ved godt det lyder dumt at sige, men føler vitterligt ikke at jeg har været med i nogen ulykke, jovist er bilen smadret og jeg er lidt blå hist og her, men er trappet ned på smertestillende 2 gange om dagen om middagen og så til nat hvor jeg tager min morfin lignende pille for at sove godt, og jeg behøver heller ikke mine krykker længere, og det brændmærke ved skulderen, ja det ser efterhånden fint ud.. Det lyder jo ikke ligefrem som en fra en bilulykke, og jo er da glad for at have det så fint, men føler mig så dum hver gang jeg siger og tænker det, og sidder faktisk meget og kigger på billedet af min bil bare for at fatte jamen det skete rent faktisk, jeg har totalskadet min bil i en 1m dyb grøft..
Loan Sørensen

Offline Christina ♦

• Passiv bruger
    • Naturens Gaver
« Svar #32 Dato: 04 ſeptember , 2013, 22:10 »
 *b *b ... det lyder som om du lige skal have et kram  *b

jaaa, det har været en øv måned, men du lever  :) og det er jeg sikker på din mand er rigtig glad for..

Graviditeten, kender det, har været der..
Christina

5 dværg farverolles høner

Offline Loan

• Passiv bruger
« Svar #33 Dato: 04 ſeptember , 2013, 22:14 »
Tak Christina :) som jeg altid siger; ukrudt forgår ikke så let hehe

Glæder mig bare til mandag når hverdagen atter bliver normal. For man bliver da skør af at gå hjemme når man lige er blevet vant til skolebænken igen.
Loan Sørensen

Offline Bent Troldahl

• Passiv bruger
« Svar #34 Dato: 04 ſeptember , 2013, 22:26 »
Nu har mit lille hoved kværnet det meste af dagen, er jeg er hermed kommet frem til at August måned skal slettes fra kalenderen.
Mage til elendig måned skal man for mit vedkommende lede længe efter, og hvor er jeg glad for at jeg fra naturens side er skabt med nogle MEGET brede skuldre!

Ikke nok med jeg er blevet testet med en bilulykke denne måned, jeg har også måtte gennemgå en ufrivillig abort, efter mange måneders prøven var det endelig lykkedes for blot at ende i ingenting i 8. uge :(

Godt nok siger de kloge: Hvad der ikke slår en ihjel, gør en stærkere. Men sådanne små ulykker de slår nu også pænt hårdt, især når de ramler sammen SÅ tæt..

Men tog første køretur alene idag, og sjovt nok var det manden min som var mest panikken over jeg var længe væk, selv nød jeg turen det var dog utrolig irriterende ikke at have noget musik, hvor kan sådan et gammelt lig af en bil dog LARME! Puha, lige til at blive skør over..!
Indtil videre, ja så er jeg stadig på toppen uden nogen tudetur, eller anden påvirkning.

Jeg ved godt det lyder dumt at sige, men føler vitterligt ikke at jeg har været med i nogen ulykke, jovist er bilen smadret og jeg er lidt blå hist og her, men er trappet ned på smertestillende 2 gange om dagen om middagen og så til nat hvor jeg tager min morfin lignende pille for at sove godt, og jeg behøver heller ikke mine krykker længere, og det brændmærke ved skulderen, ja det ser efterhånden fint ud.. Det lyder jo ikke ligefrem som en fra en bilulykke, og jo er da glad for at have det så fint, men føler mig så dum hver gang jeg siger og tænker det, og sidder faktisk meget og kigger på billedet af min bil bare for at fatte jamen det skete rent faktisk, jeg har totalskadet min bil i en 1m dyb grøft..

Offline Christina ♦

• Passiv bruger
    • Naturens Gaver
« Svar #35 Dato: 04 ſeptember , 2013, 22:27 »
Loan, alt kommer til den der vente  :)
bare vent og se  ;)

så længe du er i godt humør og får luft, så skal det nok gå  *b
Christina

5 dværg farverolles høner