Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: HJÆÆÆÆLP  (Læst 1717 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Patricia

• Passiv bruger
  • Mit første Klubmesterskab
HJÆÆÆÆLP
« Dato: 23 August , 2013, 21:10 »
Er der nogen der skal til forumdag jeg kan købe noget Esbetré af, da nogle af mine kyllinger er begyndt at dø. Og jeg har ikke selv mere.
Hønsehilsner
Patricia

4,5 stor lys Sussex, 2,10 lys dv. Sussex, 2,10 gul dv. Sussex, 7 grå Landgæs, 2 Svanegæs 1,0 Dansk/svensk gårdhund, 0,1 Jack Russell terrier
www.racefjerkrae.dk
www.naestved-fjerkraeklub.dk
www.sussex.dk
www.Sydvestsjaellands-fjerkraeklub.dk

Offline Irene J.

• Passiv bruger
Sv: HJÆÆÆÆLP
« Svar #1 Dato: 24 August , 2013, 18:10 »
Åhhhhhh, det er forfærdeligt! Desværre kan jeg ikke hjælpe dig - men jeg håber så meget, at du får hjælpen i tide....

Offline søs1

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 24 August , 2013, 23:16 »
hej

Jeg har noget liggende hvis du ikke har fået noget. Jeg skal til Næstved i morgen hvis det var.

Offline Irene J.

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 25 August , 2013, 11:53 »
Tusind tak, Søs.
Men jeg har nok besluttet mig for, at jeg ikke "tør" løbe risikoen for endnu en fiasko/blodbad, der går ud over de små...
Jeg har siden i går fået en masse for og imod på fb - og da der er lige mange af hver, tænker jeg, at det er for farligt at prøve af. Eller hvad tænker du?

Jeg bor ikke længere i Næstved, men i Liseleje - og skal til Ringsted i eftermiddag. Hvor bor du henne hvis og såfremt?
Jeg lukker ned for pc nu, men hvis du ser denne besked og tænker, at det SAGTENS går at sætte kyllinger ind til hende i aften, hører jeg VIRKELIG gerne fra dig på en sms på 21 81 96 96.