Hej alle sammen, da jeg ikke kan finde ud af at lave mine egne album ryger billederne af mine nyankommende i første omgang ind her

I dag var jeg oppe at hente to hvide og en sort grünleger på femten uger, tre hvide italienere på treogtredive uger og en blå Druffler hauben til mig selv og sidst men ikke mindst min lillesøsters Druffler hauben "Grønglans" som er sort med kobber/guld/brun på brystet og en flot grøn glans på 28 uger
På billede et og to ses Babe et og to, Den sidste hvide italiener som selvfølgelig hedder Babe tre har efterladt dem

På billede tre ses min sorte grünleger som nok kommer til at hedde Ravnhild da den ligner en Ravn når den basker

På billede fire ses min indtil videre unavngivede hvide grünleger og min blå Druffler som hedder Skræppe da den skræppede og løb væk fra os da den kom ind i huset

På billede fem ses min anden hvide grünleger Psyko Dorthe som på trods af at den er yngre, både gik til angreb på tre andre høns og mig

På billede seks ses Grønglans min lillesøsters allerede højt elskede Druffler, i baggrunden Psyko Dorthe og Skræppe

På billede syv er nogle høns kommet ud, selvom de kun havde været inde i halvanden time inden kunne de sagtens finde vej ind gennem min krage sikring senere, der var dog delte meninger om sengetiden