Tusind tak

Jeg må altså godt nok også tilstå jeg er meeeget overasket over 2,5 kg. på 7 dage. Jeg gik lige mit gamle vægtskema igennem. Det højste jeg har haft sidste gang i det forløb på 12 uger hvor jeg smed 15 kg er minus 1,6 kg. på 1 uge.Måske skyldes det jeg har tyvstartet på belønningskontoen og invisteret i gå-stærkt-sandalerne som allerede har futte langt omkring

Jeg har godt hørt mange næsten går i stå på vægten undervejs. Jeg har 7-9-13 ikke selv været på pauseknappen, men af dem jeg selv kender har den periode opstået når de er tæt på mål. Jeg fandt ud af DDV`s nye Low carb program primært er til de perioder hvor vægten endten står stille eller fx efter en ferie med lidt for meget af det gode. Godt at huske at man også bare kan skeje vildt ud en dag eller 2 og så give den gas igen

Det er bare så dejligt at høre om minus 18 kilo Turbomoster, og særligt fantasik flot at du bare holder så standhaftigt ved 2 år efter<M
@Tossetina sejt gået med de første 2 kilo, det er dælme flot. Er det selvgjort eller følger du nogen særlig metode?
Jeg har selvfølgelig allerede fundet ud af belønnings-guleroden til at have nået halvdelen af første delmål

jeg kan jo nok ikke undskylde mig med nyt tøj er et must (endnu) selvom farmor allerede har tilbudt at sy mine bukser ind :angel:Vores famillie må da med alt det frugt/grønt hakken og snitten, da ønske os en snittedims
http://www.lapni.dk/offer/748/Er der nogen af jer der har erfaring med den?
Ja ud over det er mega lækkert at blive tanket opmed frisk energi og selve vægtabet, så skal man jo huske at belønne sig selv for at kunne springe over når fx grilmaden skylles ned med en mega kold øl, nej tak til ta`selv soft ice osv. Så nu er jeg ved at lave delmål, og hvergang de er nået, må der falde lidt belønning af.
Jeg mangler lidt gode forslag og vil da gerne høre hvad i belønner jer selv med når i når et delmål eller simpelthen har holdt vægtabet X-antal tid.
Her er listen blevet til nye sandaler ( hmm.... undskyldning jeg tog mig sammen og startede

)
-Næste bliver nicer dicer til os alle herhjemme fordi alle hjælper til og nyder at hjælpe og smage i køkkenet.
-Ansigtcreme fra A-derma. - Mascare fra Nilens jord. Når jeg at smide de 5 kilo inden turen i vandland, må jeg jo nok hitte en ny bikini

Så ville der stadig være 10kg. til jeg er i mål, og altså mangler jeg stadig delmålsbelønninger.
Som i kan se mangler jeg lidt forslag til noget der ikke er nyt tøj eller noget med spisesteder så lad mig endlig høre nogle forslag at kunne se frem til

Go`weekend seje qinder