Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Nyt kostprogram  (Læst 4096 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline morAnna

• Passiv bruger
Sv: Nyt kostprogram
« Svar #15 Dato: 27 Juli , 2013, 12:31 »
jeg synes det er flot at du kan selv om du har så meget at slås med... go for it! /o
fra erfaring ved jeg at kur- det skal der overskud til og den har vi ikke for tiden så for ikke at have total dårlig samvittighed så må jeg sige... ja det kommer bare ikke nu...
 5 børn, tilbage på arbejde fra barsel, ombygning, bøvl med kommunen osv osv...
undskyldninger har jeg hav af(også den her- jeg er fys og skal have flere hold patienter om lidt ...med min kondi... det bliver en udfordring  ;D)
høns, ænder, hunde, katte...

Offline hønehuset

• Bruger
  • Jeps,jeg har karaktersvaghed nok til at nyde livet
« Svar #16 Dato: 27 Juli , 2013, 14:08 »
jeg synes det er flot at du kan selv om du har så meget at slås med... go for it! /o
fra erfaring ved jeg at kur- det skal der overskud til og den har vi ikke for tiden så for ikke at have total dårlig samvittighed så må jeg sige... ja det kommer bare ikke nu...
 5 børn, tilbage på arbejde fra barsel, ombygning, bøvl med kommunen osv osv...
undskyldninger har jeg hav af(også den her- jeg er fys og skal have flere hold patienter om lidt ...med min kondi... det bliver en udfordring  ;D)

Pu-ha!! Ja man skal lige været parat, ellers ender det nok som et nederlag, og de gør bestemt ikke noget godt ;)

Meeen hvis du er fys, så får du jo meget mere motion på en uge, end jeg får på et liv ;D  <M
Venligste hønsehilsner fra Janni

Store Brahma guld/sortbåndet
Dværg Brahma guld/sortbånde
Dværg Brahma forsøger at avle rent sort
Store Brahma i hvid/sort col.
Gammel dansk landgås i grå
Moskusænder

O, alt for mange fjer ifølge husbonden ;0)

1,2 Neutraliseret og usædvanligt kælne gårdkatte
2 Stk. lang-øre. Køn? - Det kan du lige tro!
1,2 Skønne unger på 14-9 og 7 år
1,0 Uendelig tålmodig kæreste går også under navnet "Byggesmølf"

Offline morAnna

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 27 Juli , 2013, 20:27 »
ja det siger alle, men realitet er at det er mig der sætter folk igang og selv... jo papirarbejde  >:(
 af og til skal man jo vise noget men det er ikke sådan at jeg sveder lige som mine kunder vel?
 jeg håber  Janni at det vil gå godt og krydser fingrene for god resultat /o

Offline hønehuset

• Bruger
« Svar #18 Dato: 28 Juli , 2013, 07:33 »
he he...jamen skønt at kunne sætte andre i sving ;) ;D
Tak Anna. Det håber jeg også det bliver spændende hvad der sker til næste vejedag (fredag)
Imellem tiden snuser jeg rundt i lækre opskrifter og eksperimentere med lækkerrier. Jeg må indrømme det var fristende med ungernes fredags slik og is i varmen, men jeg holdt ud, jeg havde selvfølgelig glemt at handle guf til mig. Idag skal jeg helt sikkert have købt DDV-is og bagt kage, så jeg også kan få lidt lækkert sammen med banden.

Hvis du en dag får overskud eller bliver nysgerrig så må du gerne skrive PB så kan jeg prøve at sende dig min gamle kostplan. Den nye er ikke ændret sønderligt for kvinder der er blot nogle  at frugterne der er flyttet lidt rundt ellers sammen principper og mængder.

Moskusænder

Offline Lisbeth Ea

• Passiv bruger
  • Det er SKØNT at bo på landet :)
« Svar #19 Dato: 28 Juli , 2013, 12:49 »
Hejsa  :)

Her er et link til nem motion i hjemmet, kan gennemføres uden udstyr, blot man har noget fri gulvplads. Der er 5 niveauer gående fra et meget let program på kun 12 minutter op til et benhårdt program på 32 minutter.

http://www.motion-online.dk/konditionstraening/kondition_-_artikler/cirkeltraening_online/

Det kan understøtte dit vægttab og opbygge/vedligeholde en god muskelmasse  :)

Måske kan det være overkommelig motion på regnvejrsdage  ;)
1.10  stor sort dobbeltrandede Barnevelder siden september 2013 :) det bliver spændende at følge dem - det er ganske tydeligt, at de har forskellige personligheder...men rolige og tillidsfulde er de alle.

Har du også Barneveldere eller påtænker at blive Barnevelder-ejer?
Så skriv til Ingrid på ingridlarsen@mail.tele.dk og få et gratis prøvemedlemsskab i Barnevelder-klubben!

http://www.barnevelder.dk/9341404
http://www.naestved-fjerkraeklub.dk/
http://www.racefjerkrae.dk/
http://www.okologi.dk/
http://www.oekologi.dk/

Offline hønehuset

• Bruger
« Svar #20 Dato: 28 Juli , 2013, 22:15 »
Sikke en fin side der står meget spændende.
 Jeg har lige købt nye trave sandaler idag, så jeg vil igang med at gå lidt småtureog få lidt styrke i benene igen.
Jeg har dvder liggende med en masse gode øvelser til stuegulvet, men jeg må indrømme jeg ikke sukker efter at være aktiv i varmen *r

Næste trin for mig må blive at få nok krafter til vandgymnastik, det eeeeeelsker jeg virklig.

Jeg må dog indrømme dit løbeprogram rumstere, så en skønne dag prøver jeg jo nok at få lidt fart under fodsålerne ;D

Moskusænder

Offline hønehuset

• Bruger
« Svar #21 Dato: 02 August , 2013, 14:59 »
Ja så blev det jo fredag=vejedag og vil lige fortælle jeg er lettet 2,5 kg siden sidste fredag, nice /o

energien er ogå allerede på vej i den rigtige retning, så nu venter jeg på nogen skruer ned for varmen, så jeg kan komme på travetur.

Moskusænder

Offline morAnna

• Passiv bruger
« Svar #22 Dato: 02 August , 2013, 15:00 »
sådan flot! /o

Offline hønehuset

• Bruger
« Svar #23 Dato: 02 August , 2013, 15:03 »
Faldt iøvrigt over de her to om drop BMI, og trænning der fedtforbrænder -arktikler, måske har i lyst til at læs med?

http://videnskab.dk/krop-sundhed/fedme-drop-bmi-brug-et-maleband

http://videnskab.dk/krop-sundhed/traening-der-fjerner-fedtet

Jeg ligger nu 4,5 kg. fra normal BMI men 1. cm iforhold til forskning. Det bliver sjovt at se om det hænger sammen når jeg er nået derned.

Moskusænder

Offline TosseTina

• Passiv bruger
  • Brug ikke vold, hent hellere en større hammer.
« Svar #24 Dato: 02 August , 2013, 15:45 »
Meget flot Hønehuset.  :)
Gik jo også selv igang og har tabt mig 2 kg siden i lørdags. Der ryger altid "nemt" kiloer i starten. Når der så går noget tid bliver det sejere og nogle gange synes jeg ligefrem at kiloerne begynder at gå den forkerte vej, så er det med at holde fast.   8)
De bedste hilsner fra
Tina
Medl af Praktisk økologi
1.0 sort/sølv Maran
0.3 blå/sølv Maran
0.1 blå/kobber Maran
0.4 blandet Maran & Orpington
0.1 orange sort båndet dværg wyandotte
0.1 araucana blå guld halset
Masser af koi, emder og guldfisk uden tal.
1.0 Homo Sapiens hvid race

Offline Turbomoster

• Passiv bruger
« Svar #25 Dato: 02 August , 2013, 18:53 »
Jeg ved godt, at det måske lyder helt åndsvagt, men hvis min vægt stod stille bare et par dage, så sagde jeg til mig selv: ups min krop tror, at der er opstået hungersnød (og holder derfor kramagtigt fast i det vi har) - så det fortæller vi den lige, at der IKKE er og så spiste jeg feks. en ristet Hot Dog med hele svineriet til frokost, kager til kaffen og måske Kinesisk eller Pizza til aften :O)) - næste dag følger jeg så min nye livsstil igen og vægttabet fortsætter - altså sagt på en anden måde jeg boostede vægttabet ved, at hive en sund dag ud af kalenderen  /o

Hilsen hende, som smed 18 kg på ca. 6 mdr. og stadig holder vægten efter 2 år  8)

Offline TosseTina

• Passiv bruger
  • Brug ikke vold, hent hellere en større hammer.
« Svar #26 Dato: 02 August , 2013, 18:55 »
Smart /o
De bedste hilsner fra
Tina
Medl af Praktisk økologi
1.0 sort/sølv Maran
0.3 blå/sølv Maran
0.1 blå/kobber Maran
0.4 blandet Maran & Orpington
0.1 orange sort båndet dværg wyandotte
0.1 araucana blå guld halset
Masser af koi, emder og guldfisk uden tal.
1.0 Homo Sapiens hvid race

Offline Turbomoster

• Passiv bruger
« Svar #27 Dato: 02 August , 2013, 19:01 »
Jep TosseTina - super dejligt, at der også er plads til at skeje lidt ud - og jeg nød/nyder disse dage, for tro mig, det kræver også karakter, at holde vægten bagefter, dog vil jeg sige at man ikke tænker så meget over det, når man først har fundet rytmen og balancen - kæmpestort tillykke med minus de første kg. til dig og Hønsehuset - i er bare så seje  /o

Offline hønehuset

• Bruger
« Svar #28 Dato: 02 August , 2013, 22:52 »
Tusind tak :) Jeg må altså godt nok også tilstå jeg er meeeget overasket over 2,5 kg. på 7 dage. Jeg gik lige mit gamle vægtskema igennem. Det højste jeg har haft sidste gang i det forløb på 12 uger hvor jeg smed 15 kg er minus 1,6 kg. på 1 uge.Måske skyldes det jeg har tyvstartet på belønningskontoen og invisteret i gå-stærkt-sandalerne som allerede har futte langt omkring ;D

Jeg har godt hørt mange næsten går i stå på vægten undervejs. Jeg har 7-9-13 ikke selv været på pauseknappen, men af dem jeg selv kender har den periode opstået når de er tæt på mål. Jeg fandt ud af DDV`s nye Low carb program primært er til de perioder hvor vægten endten står stille eller fx efter en ferie med lidt for meget af det gode. Godt at huske at man også bare kan skeje vildt ud en dag eller 2 og så give den gas igen /o Det er bare så dejligt at høre om minus 18 kilo Turbomoster, og særligt fantasik flot at du bare holder så standhaftigt ved 2 år efter<M

@Tossetina sejt gået med de første 2 kilo, det er dælme flot. Er det selvgjort eller følger du nogen særlig metode?

Jeg har selvfølgelig allerede fundet ud af belønnings-guleroden til at have nået halvdelen af første delmål ::) *e jeg kan jo nok ikke undskylde mig med nyt tøj er et must (endnu) selvom farmor allerede har tilbudt at sy mine bukser ind :angel:Vores famillie må da med alt det frugt/grønt hakken og snitten, da ønske os en snittedims http://www.lapni.dk/offer/748/
Er der nogen af jer der har erfaring med den?

Ja ud over det er mega lækkert at blive tanket opmed frisk energi og selve vægtabet, så skal man jo huske at belønne sig selv for at kunne springe over når fx grilmaden skylles ned med en mega kold øl, nej tak til ta`selv soft ice osv. Så nu er jeg ved at lave delmål, og hvergang de er nået, må der falde lidt belønning af.
Jeg mangler lidt gode forslag og vil da gerne høre hvad i belønner jer selv med når i når et delmål eller simpelthen har holdt vægtabet X-antal tid.

Her er listen blevet til nye sandaler ( hmm.... undskyldning jeg tog mig sammen og startede *f *e)
-Næste bliver nicer dicer til os alle herhjemme fordi alle hjælper til og nyder at hjælpe og smage i køkkenet.
 -Ansigtcreme fra A-derma. - Mascare fra Nilens jord. Når jeg at smide de 5 kilo inden turen i vandland, må jeg jo nok hitte en ny bikini ::) :P Så ville der stadig være 10kg. til jeg er i mål, og altså mangler jeg stadig delmålsbelønninger.
Som i kan se mangler jeg lidt forslag til noget der ikke er nyt tøj eller noget med spisesteder så lad mig endlig høre nogle forslag at kunne se frem til ;)

Go`weekend seje qinder 8)

Moskusænder

Offline hønehuset

• Bruger
« Svar #29 Dato: 03 August , 2013, 08:11 »
ADVARSEL!!!

Jeg linkede i går til en snitter NIcer Dicer, og kun fordi min dovenskab forbød mig at gå heeele vejen ud i køkkenet og hente hævekortet købte jeg den heldigvis ikke, istedet ville jeg lige se på DBA om nogen skulle være blevet trætte af deres og solgte den vidre. Her faldt jeg over en rigtig venlig person der har bragt en advarsel
http://www.dba.dk/nicer-dicer-plus-kopi-ell/id-1002129752/

Utroligt hvad man snart skal sætte sig ind i for ikke at blive taget ved næsen >:(
Dejligt så søde folk deler ud af deres egne erfaringer.

Moskusænder