Tak for linket og påmindelsen

Upser er jo alle de fejl vi lære af hele livet, og livet må da være surt/slut hvis ikke der er plads til reflektion. Dårlig samvittighed må så være erkendelsen om begået fejl og ingen intention om at rette op sine upser, men en accept. Blot min fortolkning

Som der står i min tekst har jeg karaktersvaghed nok til at nyde livet. Blot elsker jeg at nå de mål jeg sætter mig livet. Mit primær mål med diæten var at få ny energi og overskud, og holde mig rask. Et ekstra plus er vægttabet.
Jeg eeeelsker sjove oplevelser/aktiviter, dejligt selvskab og lækker mad. Jeg mangler bestemt ingenting på min diæt, her er plads til desserter og flødesovs, forskellen er bare sammensætningen/mængden af måltiderne. Sukker er erstattet med sødemiddel og fadbamser udskiftet med ligth sodavand. Ved festlig lejlighed snupper jeg hvad der byder sig og nyder det fuld ud

Der må jo gerne være forskel på hverdag og fest. Jeg smutter jo heller ikke i gallakjolen når turen går til Netto, eller muger ud i stiletter

Hvad folk putter i munden eller gør for deres egen sundhed er deres helt egen sag. Jeg får skam heller ikke dårlig samvittighed over nogen kan løbe en maraton dagligt og jeg kun kan lunte 1 km. Jeg nyder jeg kan gøre noget aktivt for min egen sundhed, så jeg forhåbentligt bliver en frisk tudsegammel dame, der har styrke og energi til at suse rundt med børnebørn. Ja medbestemmelse er lige mig, men jeg må nøjes med at styre min egen sundhed og lykke resten overlades til til en med større indflydelse