Jeg har det meste af mit liv været bidt af heste og ridning og har været uafbrudt hesteejer i 26½ år. Min største drøm har været at have mit eget ridecenter, og jeg prøvede at udleve denne drøm i slut firserne, start halvfemserne.
MEN desværre lykkedes det ikke helt, idet det kræver RIGTIGT mange penge at drive og da vi (min far og jeg) heller ikke have ridehus, men kun ridebane, så blev det ikke til så meget ridning/undervisning om vinteren.
Så min far flyttede og jeg blev tilbage på gården med et par af mine heste. Med tiden dalede interessen for ridning, så jeg valgte at sælge min sidste hest i januar 2010, da jeg mener at det er synd at holde heste, som ikke bliver brugt.
Jeg har også igennem mange år været akvarist med indtil flere akvarier, som har stået og slugt strøm. Fugle og ikke mindst kaniner har der også været på gården.
Nu er det "kun" racefjerkræ som jeg bruger min tid på. Opdræt, udstilling og IKKE MINDST at være selvforsynet med æg og kød.
Besøg evt. min hjemmeside
www.lestat.dk og se og læs mere.
Jeg har endvidere også brugt en del tid på foreningsarbejde. Bestyrelsesmedlem i en rideklub, kasserer i Lolland-Falster Kredsen, formand for Nakskov Fjerkræ Klub og senest formand for Sydhavsøernes Fjerkræ Klub.
Men nu er jeg "bare" medlem i diverse fjerkræ klubber-

I 2010 blev jeg fjerkrædommer. Og jeg har dømt lidt i lokale klubber og på LU.
MEN efter jeg i september 2012 fik en ny arbejdstørn, hvor jeg kun reelt har en friweekend hver 4. uge og kører nattevagter de første 14 dage af tørnen, så er det desværre ikke meget tid at gøre godt med, især ikke når jeg kan holde ud til at køre nat.

Ellers kan jeg godt lide at fotografere og jeg ville ønske at jeg havde tid og ro til at fordybe mig til mere kreative ting, såsom foto, film, tegning osv.