Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Lokalklubber  (Læst 1260 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Tove

• Bruger
Lokalklubber
« Dato: 10 Juli , 2013, 15:31 »
Jeg overvejer - ind imellem - at udstille lidt om nogle år, når jeg får bedre tid. Men inden da tænker jeg på, om det ikke var smart at melde sig ind i den lokale klub? Nu ser det bare ikke ud til at der er en lokal klub - jeg bor i Frederiksværk = Halsnæs. Så vidt jeg kan se er Frederikssund og Hillerød de to nærmeste. Er der nogen, der kender noget til dem? Jeg vil jo helst være medlem et sted, hvor der sker lidt. Blev ret imponeret og lidt misundelig, da jeg i weekenden hørte fra Julie, hvor meget, de laver i Odsherred!
Nogen gode input?
Brahma i stor, tværstribede plymouth rock, silker, maran, hollandske dværge, 1 hitte-dværg-høne, faverolles i stor,
2 maine coon, 2 siamesere, 1 tervueren/border collie bl., 1 mand, 2 voksne sønner, 2 svigerdøtre, 2 børnebørn (0,2)

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Lokalklubber
« Svar #1 Dato: 10 Juli , 2013, 17:55 »
Lyder godt Tove  /o

Har du læst denne tråd : http://fjerkrae.dk/prod/index.php?topic=9264.0
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline ole nordsj.

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 10 Juli , 2013, 19:04 »
Hej Tove
Nu så jeg bare, at du havde skrevet herinde, og du søgte folk med tilknytning til en af de 2 nævnte klubber. Personligt sidder jeg som næstformand i Frederikssund og hvis du er interesseret er du velkommen til at få telefonnummer og derefter spørge alt det du vil /o

Offline Tove

• Bruger
« Svar #3 Dato: 10 Juli , 2013, 19:58 »
Lene...jeg har læst den tidligere. Skal nok kaste mig over den igen  ;), og netop fordi jeg har læst både her og andre steder tænkte jeg at det ville være smart at blive medlem af en aktiv klub, så jeg kunne nå at suge til mig. Det er altså ikke det samme at læse sig til den slags.
Og Ole .....
Jeg vil meget gerne ha et telefonnummer, så jeg kan få en masse at vide om jeres klub!
Brahma i stor, tværstribede plymouth rock, silker, maran, hollandske dværge, 1 hitte-dværg-høne, faverolles i stor,
2 maine coon, 2 siamesere, 1 tervueren/border collie bl., 1 mand, 2 voksne sønner, 2 svigerdøtre, 2 børnebørn (0,2)

Offline ole nordsj.

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 10 Juli , 2013, 21:25 »
Du er meget velkommen til og kontakte mig på 28 72 74 11

Offline Tove

• Bruger
« Svar #5 Dato: 10 Juli , 2013, 21:39 »
Du er meget velkommen til og kontakte mig på 28 72 74 11
Det gør jeg da en aften med god tid. Mange tak

Offline Tove

• Bruger
« Svar #6 Dato: 02 Marts , 2014, 15:53 »
Jeg genopliver lige denne tråd for at fortælle, at jeg - langt om længe - er kommet en smule længere.
Jeg fik jo aldrig ringet til den flinke næstformand - det er utroligt så meget af ens fritid, arbejdet kan tage! Men da jeg forleden blev kraftigt irriteret over manglende seriøsitet i i facebookgruppe! blev det anledningen til at gå videre med medlemskaber. Jeg har meldt mig ind i hovedforeningen. Og indmeldelsesblanketten til lokalklubben er printet og skal bare udfyldes. De vil i øvrigt vide, hvilke racer, man har gående. Og eftersom jeg jo overhovedet ikke har besluttet, hvilke racer jeg en gang med tiden vil avle på, må det jo blive en opremsning af dem, jeg har både høner og haner i  ;) - ganske uden garanti for, at jeg nogensinde kommer til at avle dem. Jeg har jo meget svært ved at beslutte mig, og ville nok helst have fire fem stykker af (mindst) 10 racer gående! Jeg går sørme ind for multietnicitet  :laugh: