Tusind tak igen for alle jeres gode svar - Jeg tror også, at det er stigen der driller dem - Ved siden af indgangen til huset, er der en rigtig stor låge, som jeg nu lader stå åben hele dagen i håb om, at de så vil gå den vej ind - måske jeg lige skulle stille en spand på hovedet eller sådan noget, så de har nemmere ved, at komme derop - der er også 2 gennemgående siddepinde, hvoraf en er rigeligt, så der fjerner jeg lige den ene, så de har mere gulvplads deroppe - vil helt sikkert prøve det med lyset - i selve volieren, bruger de vandbeholderen til, at komme op på den pind i hjørnet, som fungerer som afstivning, så det er jo ikke fordi, at de ikke gerne vil sidde på pinden - ud over volieren, har vi koblet en hønsegård på - den er 3 x 3 m (Byggehegn, som man også kan stille op som hundegård) med græsbund - der er påsat volierenet 90 cm op for neden og lukket med kyllingetråd som tag, så rovfugle ikke kan tage dem

- Har mine 9 små høns plads nok ?? - det er planen, at de må komme ud i køkkenhaven, når det hele er vokset lidt op, eller tager de det hele ??