Beklager det sene svar, men her kommer nogle billeder!

Bemærk at ventilatoren, når sat op, har en vinkel på ca. 55 grader så den ikke blæser direkte på æggene. Aviserne er blevet sat på for at isolere. Ja, lavteknologisk, men det har ikke kostet mig en øre!

Det er sorte australorps (dog var en af dem blå, hvilket jeg egentlig er glad for!).
Jeg valgte kun at sætte ti æg i, da jeg var bange for at jeg ville få en dårlig udklækning. Jeg købte æggene fra en seriøs avler, som jeg fandt gennem klubben, rar mand der var villig til at tage en omvej for at aflevere æggene hos mig. Måske har hans fodring noget med udklækningsraten at gøre.
Jeg havde godt nok en kylling der udklækkede knap seks timer efter den sidste (de udklækker jo alle nogenlunde samtidigt). Den lille stakkel havde en uabsorberet blommesæk, men det var kun en lille smule der blev absorberet efter en time eller to.
Og to af æggende var infertile. Har hørt om infertile æg der eksploderer i rugemaskinen og forårsager en utrolig stank.

Hvis ikke jeg kan få de australorper til at blive skruk må jeg jo hive maskinen frem igen næste år! Jeg har kun beholdt den fordi jeg nu kender den, altså fugtighed og ventilation. Men jeg må sige at temperaturen i perioder kun har været ca. 36,8 og ellers 37,5-38,2. Den er kun god til at holde en stabil temperatur hvis solen ikke skinner ind i det rum, som den står i.