Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Orpington kyllinger - svære at fange uden brug af vidvinkel!  (Læst 596 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline maskinmoller

• Passiv bruger
Mine snart 6 uger gamle Orpington kyllinger er flyttet ud i hønsehuset til de andre, men er svære at få gode billeder af, da de er så tamme og nysgerrige, at de straks kommer farende hen til mig, så et typisk billede af dem vil ofte blive som det første nedenfor  ;D

Skal jeg fange dem i profil, kræver det som regel hurtighed eller list - men det lykkes da en gang i mellem..

Men selvom jeg er glad for at tage billeder, er jeg gladere for de dejlige Orpington kyllinger, som også især min ældste knægt har forelsket sig i, som det kan anes på det sidste billede  :-*

Hilsen Kåre og resten af hønsegården, som pt. omfatter en blanding af Faverolles, Austraporps og Orpington-kyllinger, et par R.I.R. hønniker og nogle røde Rosengaard slagekyllynger

Offline Linda Andreasen

• Global Moderator
  • ÅH at være en høne.Ingen kan finde hvor er...
Billeder af høns i profil er altid gode, men jeg kan nu bedst lide den sidste billede du har lagt ind. ;)
Skjønnn knægt du der har  /o
Mange Hilsner
Linda

En rigtig hønemor *e til
Blå/kobber Maran
Sort/kobber maran
Sort/sølv Maran
Brun/guld ? Maran
Samt en blandet flok
Medlem af www.maranklub.dk

Offline maskinmoller

• Passiv bruger
Billeder af høns i profil er altid gode, men jeg kan nu bedst lide den sidste billede du har lagt ind. ;)
Skjønnn knægt du der har  /o

Tak Linda - ham er jeg i særdeleshed også glad for  :)
Hilsen Kåre og resten af hønsegården, som pt. omfatter en blanding af Faverolles, Austraporps og Orpington-kyllinger, et par R.I.R. hønniker og nogle røde Rosengaard slagekyllynger