Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: 1 stk Silkehøne og 2 Orpingtoner  (Læst 532 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Mutti-Dutti

• Passiv bruger
1 stk Silkehøne og 2 Orpingtoner
« Dato: 25 Maj , 2013, 18:30 »
er flyttet ind hos os i dag  :D
Vi har jo i forvejen 1 Isa og en ?? og dem her vi haft i 1½ mdr. Jeg har ledt efter 2 mere til selskab, men har bare ikke kunne finde nogle. Så lige pludselig i går så jeg herinde, en bruger ikke langt fra os der havde Orpingtoner på ca. 4 mdr. og en time senere havde vi en aftale.
Nu er vi så de lykkelige ejere af 2 flotte Orpingtoner...... og en Silke 2½ mdr.,som min datter fik med i købet, da den var fejlfarvet og hun er helt vild med Silkehøns. Nu satser vi så på at det er en dame, for vi må ikke have haner her i kvarteret.
De 2 vi havde har snakket som et vandfald lige siden de 3 nye ankom, hold da op en kaglen, anede ikke de kunne snakke så meget  ::) Isaén har været efter den lille Silke et par gange, men den er ikke sådan at skræmme, den piler væk, men kun for en kort bemærkning så er den på banen igen.
Hvis der skulle blive noget indbyrdes ballade for at alle finder deres ståsted i herakiet, hvor lang tid på det så stå på, før end vi skal træde til?
Isaén er meget urolig og prøver ligesom på at komme ud af gården, det har den gjort igennem et par dage, hvad kan grunden være til dette?
Dværg Kochin 0.3
Sussex 0.1
Huskatte 2.1
Børn 1.1