Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Hjertelig velkomst...  (Læst 640 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Mutti-Dutti

• Passiv bruger
Hjertelig velkomst...
« Dato: 19 Maj , 2013, 14:06 »
Vi har lige være 5 dage i London, og glædede os rigtig meget til at komme hjem til hønsene, som vi kun har haft i 4 uger.
Allerede da jeg trådte ud på terrassen kunne Maja høre at vi kom og Tilde fulgte trop. I det jeg åbner lågen, ligger de begge sig ned og vingerne ud til siden og så skal de klappes. Ved godt det lyder dumt, ihvertfald for folk uden høns  ;D og der skulle åbenbart klappes/kløes igennem for se ville sgutte rejse sig igen  *f
Så blev der ellers snakket på livet løst, og jeg blev pænt fulgt på nærmeste hold, og var lige ved at få dem med ud gennem lågen.
Jeg er helt og aldeles faldt for høns og er da lidt ked af at jeg ikke gjorde det noget før, men nu er de her og jeg vil ikke undværer dem for noget andet.
Vi var en tur i London zoo i løbet af ugen, og der har de Silkehøns... og gud hvor er de dog dejlige, og da vi står og skal have 2 høns mere, bliver valget mellem Silkehøns og Faverolls, nu skal jeg så bare finde nogen her på Sjælland, gerne Sydsjælland.
Dværg Kochin 0.3
Sussex 0.1
Huskatte 2.1
Børn 1.1

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Sv: Hjertelig velkomst...
« Svar #1 Dato: 19 Maj , 2013, 14:09 »
Sikke dog en modtagelse *p Hvem siger at høns ikke kan være kæledyr? /o Jeres kommende høns får det da som blommen i et æg hos jer.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"