Min bedre halvdel kom ind til mig for en halv time siden inden han skulle afsted på arbejde, med den triste nyhed at alle vores høns og hane er døde

Vi havde begge troet at den anden havde lukket til dem igår, så derfor var der ikke blevet lukket.. Det er sket to gange før, men i nat var så lige den hvor en mår kom forbi

Jeg har det mildest talt forfærdeligt og skyldfølelsen er enorm, jeg tør slet ikke tænke på hvordan det må have været for de stakkels høns at blive taget én efter én

Vi har ønsket det bedste for vores høns og de har altid fået lov til at gå løs på vores ejendom og er pænt gået ind i deres hønsehus hvor vi har lukket for natten.. På trods af at en af naboerne har haft besøg af ræven et par gange både sidste år og sidst i forrige uge har vi aldrig oplevet det, vi har sagt til os selv at det måtte være fordi vores store hund går ude det meste af dagen og på den måde holder den fra ejendommen.. Men lige i dette tilfælde tror jeg næsten det må have været en mår, en ræv tager vel ikke hele flokken, gør den? Vi havde 7 høns og en hane, de fem er væk og to ligger døde

Øv altså, måtte bare lige ud med det.. Vi startede op som hønseejere for et lille år siden, hvor er det bare så trist.. Lige nu ser jeg en lille smule håb i at vi har bestilt 10 indiske løbeællinger til næste uge, så får jeg da forhåbentlig lidt andet at tænke på