Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hvad har jeg købt? (Rosengaard friland slagtekyllinger)  (Læst 9611 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline maskinmoller

• Passiv bruger
Sv: Hvad har jeg købt? (Rosengaard friland slagtekyllinger)
« Svar #15 Dato: 06 Maj , 2013, 22:00 »
Det ER ganske grotesk at man kan genmanipulere levende væsner til vitterligt at kunne æde sig ihjel og vokse på rekordtid.

Helt enig.. Og desværre er folk blevet vant til at det er sådan kylling smager og føles at tygge i, så det rigtige produkt faktisk ikke falder i manges smag, hvilket sammen med den latterligt lave pris på "papkylling" gør det vanskeligt for friland at finde indpas.
Hilsen Kåre og resten af hønsegården, som pt. omfatter en blanding af Faverolles, Austraporps og Orpington-kyllinger, et par R.I.R. hønniker og nogle røde Rosengaard slagekyllynger

Offline Metmus

• Passiv bruger
Sv: Hvad har jeg købt? (Rosengaard friland slagtekyllinger)
« Svar #16 Dato: 07 Maj , 2013, 20:57 »
Hvis du også har købt unge høns, har du helt sikkert købt lohmann blandinger.. jeg har nemlig lige været deroppe i dag efter to grønlæggere og to maraner.. Det må vidst værr maraner i gåseøjne """ , for maraner har det ihvertfald aldrig været.. De ligner alle til forveksling lohmann med forskellige farver !! Er spændt på at se æggefarven o_O
Mette

4 store wyandotter, 2 dværghøns, 1 grønlægger(der ikke lægger æg, øv!), 2 blandingshøns efter rød amerikaner. 1,2 brogede moskusænder og 1 ælling