Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Linket i venstre side "Bangs"  (Læst 1521 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Metmus

• Passiv bruger
Linket i venstre side "Bangs"
« Dato: 01 Maj , 2013, 08:02 »
Ifbm en anden tråd blev der henvist til linket i venstre side..Bangs..som jeg trykkede på og kom ind under 16-18 ugers kyllinger.. LYS SUSSEX.. Har jeg fået de forkerte briller på her til morgen eller er det et helt misvisende billede til "lys sussex??
Mette

4 store wyandotter, 2 dværghøns, 1 grønlægger(der ikke lægger æg, øv!), 2 blandingshøns efter rød amerikaner. 1,2 brogede moskusænder og 1 ælling

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Linket i venstre side "Bangs"
« Svar #1 Dato: 01 Maj , 2013, 08:22 »
Linket leder videre til bangs.dk Hvad der sker på bangs.dk er vi ikke herre over, måske er de ved at lave noget om lige pt.

Finn/admin
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Metmus

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 01 Maj , 2013, 21:43 »
Okay, nu har de åbenbart lavet det om.. Under lys sussex var der afbilledet en grå høne :/
Mette

4 store wyandotter, 2 dværghøns, 1 grønlægger(der ikke lægger æg, øv!), 2 blandingshøns efter rød amerikaner. 1,2 brogede moskusænder og 1 ælling

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #3 Dato: 02 Maj , 2013, 00:01 »
Men den som skulle være en mørk (som farven ikke kaldes mere) Sussex er ihvertfald heller ikke en Sussex.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Tskoglund

• Bruger
« Svar #4 Dato: 02 Maj , 2013, 01:21 »
Skal ikke gøre mig klog på hvorvidt de forskellige billeder passer til beskrivelserne ;)

Men sjældent har jeg da set så mange trykfejl/stavefejl på en "professionel" side.Det virker i den grad afskrækkende på mig som kunde,når man ikke engang skriver racens navn korrekt.

Tine
Hønseløs,men skruk
0,1 hund
3,3 katte
0,1 barn
1,0 Bjørn(mand)

Offline Bangs

• Passiv bruger
« Svar #5 Dato: 08 Maj , 2013, 00:52 »
Hej Alle sammen.
Som i nok har fundet ud af har vi haft masive problemer med vores hjemmeside :( derfor har der været en del misforståelser.
Vi prøver at få styr på det hele og håber på at der er ved at være styr på det nu.

Vi beklager

Med vendlig hilsen
Jørgen
Bangs Hønniker

Miss Christina

• Gæst
« Svar #6 Dato: 08 Maj , 2013, 07:55 »
Hej Alle sammen.
Som i nok har fundet ud af har vi haft masive problemer med vores hjemmeside :( derfor har der været en del misforståelser.
Vi prøver at få styr på det hele og håber på at der er ved at være styr på det nu.

Vi beklager

Med vendlig hilsen
Jørgen
Bangs Hønniker

/o

Offline Mutti-Dutti

• Passiv bruger
« Svar #7 Dato: 09 Maj , 2013, 13:04 »
Vi købte høns hos denne sælger for 4 uger siden. Og den ene af hønsene vi valgte fik at vide var en mørk Sussex. Efterfølgende har vi fået afkræftet at hun er en Sussex, da ingen Sussex ser sådan ud.
Lidt ærgeligt, men hun er jo dejlig alligevel.
Så vær obs på hvad I får, hvis I går efter en bestemt race.
Dværg Kochin 0.3
Sussex 0.1
Huskatte 2.1
Børn 1.1