Dorthe du er da meget velkommen til at spørge.
Som du selv skriver, så skal du have bestil ringe. Det kræver medlemsskab af DFfR, hvilket du vist nok allerede er - er det ikke sandt.
Forældredyr behøver ikke være vaccinerede
Vurdering af afkommene kan selvfølgelig give lidt problemer. Jeg kan desværre nok ikke hjælpe meget her, da jeg ikke kender ret meget racen. Men hvis du har fjerkræ-standarden, er det da et godt sted. Ellers holder både lokal-foreninger og typisk også specialklubberne som regel hønse-/ungdyr dage i løbet af efteråret, hvor man kan få sine dyr bedømt. Yokohama hører vist under kamphønseklubben.
mht. ringning af dyrene, så vil jeg tro, at du kan se forskel på kønene ud fra farverne, hvor hønerne vel bør have mere farve på brystet.
vaccination af kyllingerne kan ske gennem en lokalklub. Jeg ved at både Vejle og Herning, som begge ligger ret tæt på dig, i hvert fald arrangerer vaccinationsdage i efteråret. Det er der ikke noget svært i, og det er heller ikke ret dyrt.
Tilmelding til LU bliver annonceret i det grønne blad, og ellers skal det også nok stå i en tråd herinde 
Men spørg endeligt
Dorthe du er da meget velkommen til at spørge.
Tak tak. Det vil jeg gøreSom du selv skriver, så skal du have bestil ringe. Det kræver medlemsskab af DFfR, hvilket du vist nok allerede er - er det ikke sandt.
Jo, det er jeg da.Forældredyr behøver ikke være vaccinerede
det aner jeg heller ikke om de er.Vurdering af afkommene kan selvfølgelig give lidt problemer. Jeg kan desværre nok ikke hjælpe meget her, da jeg ikke kender ret meget racen. Men hvis du har fjerkræ-standarden, er det da et godt sted
Jamen det har jeg jo. Og har studeret en del i den allerede.. Ellers holder både lokal-foreninger og typisk også specialklubberne som regel hønse-/ungdyr dage i løbet af efteråret, hvor man kan få sine dyr bedømt
Det må jeg så prøve at deltage i. Yokohama hører vist under kamphønseklubben.
Ja de gør. Og jeg har netop bedt om at blive medlem.mht. ringning af dyrene, så vil jeg tro, at du kan se forskel på kønene ud fra farverne, hvor hønerne vel bør have mere farve på brystet.
Ja, det har du nok ret i. Men det tar vi til den tid. Det varer jo nok længe endnu, inden de begynder at lægge æg.vaccination af kyllingerne kan ske gennem en lokalklub. Jeg ved at både Vejle og Herning, som begge ligger ret tæt på dig, i hvert fald arrangerer vaccinationsdage i efteråret. Det er der ikke noget svært i, og det er heller ikke ret dyrt.
Oki. Håber da jeg har kyller der skal vaccineres til efteråret.Tilmelding til LU bliver annonceret i det grønne blad, og ellers skal det også nok stå i en tråd herinde
Hvis jeg får kyller i år. Er det jo nok først i 2015 det kan blive aktuel med LUMen spørg endeligt
Det er bare en aftaleVenligst Dorthe