Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Den skyldige er hende med fjer i måsen!!! Fjerspisning  (Læst 12392 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline ina.....

  • Bruger
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Den skyldige er hende med fjer i måsen!!! Fjerspisning
« Svar #30 Dato: 23 Februar , 2013, 15:13 »
Annette du kan jo købe en pose billig kattemad, og opløse en god portion til dem hver dag, det kan de lide, og det virker på æg produktionen og giver godt med proteiner. Og så er det billigere end Mesterhak og Pizza hak  <:
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Annette S.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 938
Sv: Den skyldige er hende med fjer i måsen!!! Fjerspisning
« Svar #31 Dato: 23 Februar , 2013, 19:08 »
"Pizzahak" ... næ nej, her i huset serveres intet mindre end "økohak"  :) Den der med kattemaden skal da overvejes - det har jeg jo i huset i forvejen, selvom jeg jo nok ikke skal spekulere alt for meget over, hvad der er i .... Tak for den idé  /o

Regner ikke med at jeg giver op - jeg trængte vist bare til en tudekiks et kort øjeblik  <G Hanen har opført sig helt pænt idag. Igår jagtede jeg ham flere gange rundt i hønsegården for at sætte ham ordentligt på plads, det lader til at virke  <B

Jeg kan ikke lade være med at tænke, om wyandotterne er mere aktive end de dværgkochin jeg tidligere har haft, og at de derfor har større tilbøjelighed til at hitte på unoder. Jeg havde da aldrig den slags problemer med mine dværgkochin  <J
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat