Jeg er enig! Tænk stort

Mit drivhus er 9,9 m2 og jeg dyrker tomater, agurk, chili, basilikum, vin + et par blomster eller tre for hyggens skyld. Desuden har vi et lille cafébord og to stole i drivhuset, som vi bruger tit og tæt, når vejret er til det - her indtager vi alt fra morgenmad til aftenthe. Vi har endda præsteret at have spisende gæster i drivhuset

Med hensyn til placering vil jeg også sige, at det skal stå frit. Vi har et kirsebærtræ stående ud for det sydvestlige hjørne og det tager en del af den voldsomme hede på en rigtig varm sommerdag - det fungerer fint hos os, så længe vi sørger for, at kirsebærtræet ikke bliver for højt. Vores er desuden placeret, så vi kan nyde haven derinde fra.
Noget du også kan overveje er, om du vil have fliser i drivhuset, måske bare i en del af det og om du vil dyrke direkte i jorden, i krukker/potter eller i kapillærkasser.
Forøvrigt er det også et perfekt sted at tage en middagslur en regnvejrsdag - jeg slæber gerne drømmesengen ind i drivhuset og rigtig gerne, hvis det er tordenvejr! Det er skønt at ligge derinde med en god bog, kaffe, hovedpude og tæppe og bare nyde elementernes rasen .... altså hvis man er til den slags