janni for fa'n no'n gange tænker jeg om du er fra en anden planet, eller bare fra byen
Ejj, vist bare midt i mellem Kristian , nemlig provincen

Der har alle dage siden min barndom, været en plet med dyrket køkkenafgrøder og blomster og naturligvis fjerkræ. Dog har det raget mig en høstblomt at dyrke kål. Det var noget gamle tosser som mine bedsteforældre og forældre spiste. Men om det er aldren der er begyndt at trykke eller at få øjnene op for f.eks. grønkål kan bruges til andet end stuvet og suppe Tja, måske et mix

Nu har vi selv købt hus laaaaangt ude på landet, og mine 100m2. har bare været for at ha`lidt jord og kratte i, når det ikke lige har stået på ombygning, job, og småbørn. Thomas har ikke den fjerneste ide om hvad man bruger jorden til, han er bare sød og tumle med fræseren, for det kan jeg skisme ikke, andet end min højt elskede minihakker som iøvrigt får selvskab af min "nye" antikke såmaskine i år. Den er jeg vældig spændt på at afprøve.
Men alligevel har de sølle 100m2 holdt os selvforsynet, hver sæson med alt fra krydderurter, gulerødder, kartofler, majs, jordbær, salater, tomater, agurker, frugtbuske, rababer og så lige de skønne gamle krogede frugtræer spredt rundt omkring, det store ældgamle valnøddetrø, og alle hasselbuskene, jo lidt har jeg da hygget mig med
Så nu må vi se hvor meget den nye børnehave fylder, når podetardejdet står færdigt, men jeg håber det overlader 200m2 mere til nyttehaven ellers må vores søde bondemand forbi med ploven igen