Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Bruger af DFF- rettigheder og pligter (tidligere God fjerkræside på Facebook)  (Læst 4683 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline MartinGreen

• Passiv bruger
Visse forandringer ønsker du, Lisbeth? Hvis man må spørge.

Håber ikke at der er nogen, som vil hagle dig ned.
Medlem af: Danmarks Fjerkræavlerforning for Raceavl, Næstved Fjerkræklub, Sussexklubben & Landsklubben for Orpington.
Tidligere sekretær i Næstved Fjerkræklub, er nu kasserer.
Har haft: Dværg Sussex - Hvid/Sort Columbia, Store Orpington - Gul & Dværg Orpington - Sort.

Offline lisbethpilkjær

• Passiv bruger
Jeg ved det ikke præcist Martin, men jeg er sikker på der er andre herinde med en masse gode ideer. Synes bare at der burde kigges på hvorfor folk bliver tavse herinde eller melder sig ud, det kunne måske så give et fingerpeg til hvad det er for forandringer der skal til.
Jeg bliver sikker haglet ned, men som sagt det er ikke første gang og nok heller ikke sidste. I den her tråd har det foreløbig været Jørn der er blevet stillet til vægs, andre Erik Pilegården, men han er heldigvis sej og bliver  /o

Offline kristiank

• Bruger
lisbethpilkjær

hvorfor skriver du at du bliver haglet ned, eller forventer at blive det, samtidig med at du starter med lige at hagle på en andens komentar, selv om du måske har ret i din iagtagelse, du kunne jo vælge at "raporter til moderator" så har de en mulighed, for på derres egen måde, lige at prikke på skulderen, eller løfte pegefingeren, det er jo os den måde hvor "tavse brugere" kan præge forum.

du har dine holdninger løft panden og kom frem! fordelen ved modvind er at man ikk får hår i øjene

Offline lisbethpilkjær

• Passiv bruger
Synes du jeg hagler ned ved at påpege at det var en unødvendig kommentar ??
Så tror jeg du skal prøve at kigge på andre kommentarer i diverse tråde og se hvad det betyder at hagle nogen ned.

Mht. om jeg bliver haglet ned eller ej, så var det vist ikke det tråden skulle handle om ??

Tak for dine sidste ord, ved de er positivt ment, men når man som jeg ligefrem samler på modvind, kan det godt være svært at se det positive i ikke at få hår i øjnene.....  ;)
« Senest Redigeret: 02 Januar , 2013, 23:22 Fra lisbethpilkjær »

Offline StinneG

• Passiv bruger
Det er godt nok trist at læse, at Jørn Clevin har meldt sig ud  :( :( kan man få af vide hvad den eksakte årsag er til det??? Jeg har aldrig fået så meget hjælp og vidensdeling af nogle andre end Jørn og så stor en viden om fjerkræ som han har skal man lede længe efter. Endvidere kan jeg godt li hans ærlighed og bramfrihed, samt gode indlæg. Så det er jeg godt nok ked af at høre. Mvh Stine
dværgsilker, i, SortSølv, sølvvildtfarvet, guldvildtfarvet, splash, gul og hvid.
,1 Paint horse, 0,1 Jack russel terrier, 2,1 bl.racekatte og 1,0 sød og dyreglad kæreste, som er god til, at bygge. Bor på dejligt hestested med masser af jord og nogle dejlig store  hønsegårde og huse i Vestsjælland. Netop lykkelig ejer at endnu et nyt stort hønsehus med tilhørende gårde og 4 stammerum :)

Bedste hilsner Stine Gersby
www.silkies.dk

Susanne

• Gæst
Undskyld mig Susanne, men jeg synes bare det er en lidt overflødig kommentar at komme med.

Lisbeth, du har faktisk helt ret!

Jeg kommer indimellem til at blive for spids i tonen eller - som her - komme med en unødvendig og usaglig kommentar!

Det højner ikke debatten, det skaber bare afstand!

Jeg vil som et tiltag i 2013 øve mig i  kun at formulere mig sagligt og ikke blive hverken personlig eller spidsmundet.

( Jeg har overvejet at slette kommentaren, men så bliver der uforståelige afsnit senere i tråden, så jeg må stå ved mit lidt for hurtigt nedskrevne hjertesuk )

Og iøvrigt ærgrer det også mig rigtig meget når en kapacitet med så megen viden forlader vores ellers fantastiske og berigende forum.

Offline Søren Roager

• Passiv bruger
Da jeg for noget tid siden meldte mig ud, var det fordi visse mennesker herinde "fyldte" for meget og konstant var bedrevidende. 

Normalt ville jeg holde min mund, da jeg mener at hvis man ikke kan sige nogen pænt, skal man holde sin mund. Men den udmeldte person falder da lige nøjagtig i den ovenstående kategori... ?!

Dette på trods af at jeg anerkender hans store viden...
« Senest Redigeret: 03 Januar , 2013, 11:50 Fra Søren Roager »
Med venlig hilsen

Søren

Brun sort dobbeltrandet Barneveldere i stor
Mørkebrune Barneveldere i dværg

www.barnevelder.dk
www.hadstenfjer.dk
www.racefjerkrae.dk

https://www.facebook.com/#!/groups/600818969971561/

Har du Barneveldere eller påtænker at blive Barnevelder-ejer?
Så skriv til Ingrid på ingridlarsen@mail.tele.dk og få et gratis prøvemedlemsskab i Barnevelder-klubben!

Offline Johanne Schiødt

• Passiv bruger
  • Genetik-nørd og total hønsehjerne!
Jeg ved ikke med andre Lisbeth, men nogen gange er der jo forskellige årsager til at folk holder op med at komme på forum. Jeg bruger f.eks. facebook en del til hønsesnak, blandt andet fordi jeg så kan chatte med jer hønsehjerner /o

Men jeg er nede på mine sidste 5 haner, når de er lagt i fryseren, så holder jeg nok op med at komme på forum. Vi skal flytte og af med alle fjer. Og så er det simpelthen for trist at komme herinde. LU i år blir nok mit sidste, hvis jeg kommer afsted
Nu tilbage som Johanne Schiødt

Offline lisbethpilkjær

• Passiv bruger
Selvfølgelig ved jeg godt at folk kan holde op med at komme på forum af forskellige årsager. Som i dit tilfælde kan jeg fuldt ud forstå, at det vil være for trist at komme herinde, håber dog du når alt falder på plads kigger forbi bare af nysgerrighed så ;-)
Det kunne bare være "sjovt" om man undersøgte hvorfor tidligere aktive brugere enten ikke kommer her mere eller er blevet tavse. Melder mig gerne frivilligt til hestearbejdet hvis det ønskes.
Selvfølgelig skal det også være valgfrit om folk vil svare eller ej, men det kunne være man kunne lave en standard-skrivelse som man kunne sende per mail til tidligere aktive brugere som ikke har været aktive i x-antal tid....

Offline kristiank

• Bruger
mener at de ryder op en gang imellem om de mailer til folk inden de slettes ved jeg ikk, det ved marianne eller finn

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Han skal nok komme tilbage, han kommer altid tilbage.... måske i forklædning men han skal nok komme.,.... en tænkepause kan vi alle have brug for af og til.
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Susanne

• Gæst
Jeg ved det ikke præcist Martin, men jeg er sikker på der er andre herinde med en masse gode ideer. Synes bare at der burde kigges på hvorfor folk bliver tavse herinde eller melder sig ud, det kunne måske så give et fingerpeg til hvad det er for forandringer der skal til.

Der er for mig at se god plads til at alle kan komme med ideer eller forslag til forandringer.

Dem, jeg kender til, der har meldt sig ud har - så vidt jeg ved - ikke meldt sig ud fordi de ønskede forandringer. (Jo, måske den seneste - men det var svært - for mig ihvertfald - at gennemskue, hvilke forandringer, der var foreslået )

Der er altid plads her til en god debat. Også om hvorvidt Forum skal organiseres anderledes. Nogle forslag bliver vedtaget og andre ikke! Sådan må det nødvendigvis være!

Jeg ved ikke helt, hvad en større medindflydelse skulle betyde - der ligger faktisk en stor frihed for os brugere i at nogle få påtager sig ansvaret for, at Forum fungerer!

« Senest Redigeret: 03 Januar , 2013, 19:59 Fra Susanne »