Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Mit fravær  (Læst 2652 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Mit fravær
« Svar #30 Dato: 12 December , 2012, 21:15 »
Tak for søde hilsner. ;D
Jeg skal til lægen igen i morgen, jeg kan ikke rigtig slippe af med infektionerne på trods af antibiotika.
Kan vi ikke udsætte Julen et par uger, for jeg er håbløst bagefter.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #31 Dato: 12 December , 2012, 22:25 »
Den er jeg rigtig meget med på Marianne, det ville være skønt at have tid til at komme på fode igen.
Fortsat god bedring til dig  /o
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Johanne Schiødt

• Passiv bruger
  • Genetik-nørd og total hønsehjerne!
« Svar #32 Dato: 13 December , 2012, 01:08 »
Hej Marianne, vil gerne lige ønske dig et forsinket tillykke med fødselsdagen. Og jeg er vildt ked af at læse det om Safir :( ved han var højt elsket. Men når det nu skulle være, så var det jo godt at det i det mindste gik hurtigt. Håber du snart kommer på højkant. Nyd resten af dine dejlige dyr.
Nu tilbage som Johanne Schiødt

Offline Annette S.

• Passiv bruger
« Svar #33 Dato: 13 December , 2012, 17:34 »
Åh nej altså, Marianne  :( Hvor var det godt, at du var hjemme og så det ske - tanken om at du skulle gå og spekulere på, om han led, den lille Safir, er da næsten ubærlig ....

Go' bedring til dig .... Hvis du finder ud af, hvordan man udskyder Julen, må du mægtig gerne sige til. Jeg kunne godt bruge en ekstra uge eller to  /o
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat

Offline Katja

• Passiv bruger
  • med grøn ægge kullllller
« Svar #34 Dato: 15 December , 2012, 17:16 »
God bedring Marianne, håber du kommer dig inden jule aften, det med at udsætte den, bliver nok svært, det skulle vidst have været for lidt over 2000 år siden, men held og lykke med det hele.
Katja Arkesteijn    
0,2 Vildtfarvede Araucana
1,0. Barnevelder
0,3 gråstribet dv. Maran   
0,2 industri økohøns
0,1 skånske blomster,
0,1 dv. wyandotter
0,2 løvehovede blanding kanin
0,1 islanske heste
0,1 børne pony
1 mand
1,1 barn

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #35 Dato: 16 December , 2012, 06:20 »
Tak igen fordi I skrev en hilsen.
Sidste dag med penicillin i dag, halsen MEGET bedre, stort set feberfri, men uendelig træt.
Lægen kaldte det en "super-infektion", fordi der var både en streptokokinfektion og en virusinfektion samtidig.
Mit betændelsestal var på 162, hvor det normalt skal ligge under 10 (helst 5), men det er nu normalt igen.
Der er ikke rigtig pyntet op til Jul, men der er jo over en uge, så det nås nok.
Kalenderlyset er nu ajour.
Nogle gaver er købt, de sidste kommer nok også i hus.
Gæs i fryseren, og en dosmerseddel, der langsomt bliver længere.
Det skal nok blive Jul.
http://youtu.be/n8aFfQvFqnU
Næsten lige så god som Inas
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #36 Dato: 16 December , 2012, 11:51 »
Åhh Marianne, den havde jeg næsten glemt,  tusind tak for genhøret, nu med illustration  /o
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #37 Dato: 17 December , 2012, 06:33 »
Ja, den er også et godt minde fra min barndom, en gammel 78'er der skrattede, jeg blev så glad, da jeg fandt den.
Kender du også 77 Santas?
http://youtu.be/dn3ajUL4T2E
Min var som i England i nogle år efter 2. verdenskrig og havde pladen med derfra. Gayla Peevey var en barnestjerne på den tid.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #38 Dato: 17 December , 2012, 08:44 »
øv øv øv med det hele, især Safir.... sygdom kan kureres men hvor er det trist med Safir. Han var så fin.
ligger selv med maveonde, men har heldigvis 5 små nyklækkede kyllinger at hygge med. Det hjælper lidt på det hele. er heldigvis juleklar... alle gaver er kommet med posten (elsker bare netshopping) i eftermiddag pynter Yazmin (og sikkert papegøjen) juletræet og så er det bare at sætte sig ned og vente. Gåsen er hos mor som sørger for at tilberede den. juleaften skal holdes hos min søster, så at der ligger lidt nullermænd i hjørnerne gør ikke så meget. så nu er der dømt forum og facebookhygge og bedst af alt... nye kyllinger :)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #39 Dato: 17 December , 2012, 09:02 »
Du har bare styr på det, Wanda /o
God bedring med maven *l
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk