Kære Alle
Lige en forklaring på, hvorfor jeg ikke har svaret på PM'er, mails osv den sidste uges tid. Jeg har været hundesyg, jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg har været så syg sidst.
Jeg troede bare, at det var lidt influenza, da jeg vågnede natten mellem tirsdag og onsdag, og havde ondt i led, ører og hals, men da jeg stadig havde over 40 i temperatur om fredagen, ville jeg lige tale med lægen. Efter diverse blodprøver og podninger var resultatet slem halsbetændelse og mellemørebetændelse oven i influenzaen

Så jeg fik en penicillinkur og besked om at ringe mandag. Feberen faldt endelig søndag, men min læge mener, jeg bør have endnu en penicillinkur, så det får jeg lige.
I onsdags var det så min fødselsdag, som blev forbigået i dybeste tavshed - mit ønske fordi jeg var sløj. Torsdag mistede jeg fuldstændigt uventet og brat min elskede kastrat, Safir på kun 4 år, han løb og legede og faldt om under legen og var død på stedet, dyrlægen sagde hjerteslag. Jeg er glad for, jeg var hjemme, for eftersom jeg oplevede det, ved jeg, at jeg intet kunne gøre, tænk, hvis jeg ikke havde været der, og var kommet hjem og havde fundet ham død?
Safir er sendt til kremering, så jeg kan få ham begravet i haven, når vi kan komme i jorden.
Jeg er stadigvæk mestendels sengeliggende og i nattøj, men jeg kan spise fast føde, og jeg kan holde mig vågen i flere timer ad gangen, så jeg skal nok fremadrettet få tjekket mine mails og PM'er, men I må bære over med mig, hvis jeg ikke lige er helt på dupperne endnu

Det er bare så FEDT at være på forum igen