Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Jeg har forelsket mig!  (Læst 1019 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Malena

• Passiv bruger
  • høns
Jeg har forelsket mig!
« Dato: 03 December , 2012, 17:58 »
Og nej denne gang er det ikke i et dyr... ::) hvorfor skal man altid falde for ting der er dyre? Jeg har kørt forbi en lampeforetning i mange måneder, og de har så en fed lampe hængende i vinduet, lige en der passer til vores køkken, i dag stoppede jeg så, gik ind og så den nærmere...... feeeeed lampe, og selvfølgelig koster den 2400 kr, det er bare for mange penge ! den skal jo bare bruges i køkkenet, men alså hvor det dog nedren, det er jo også svarende til 7 baller wrap  ::)

Offline Helle K.

• Administrator
Sv: Jeg har forelsket mig!
« Svar #1 Dato: 03 December , 2012, 18:03 »
Malena - kan du ikke ønske dig lampen af julemanden? ;)
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline Malena

• Passiv bruger
  • høns
« Svar #2 Dato: 03 December , 2012, 18:09 »
Jeg prøver !! Jeg prøver ! Skal bare lige finde den rigtige indgangs vinkel, til at bruge penge på noget der ikke er nødvendigt......

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #3 Dato: 04 December , 2012, 08:25 »
Vi har en stor Piet Hein Sinus lampe hængende over vores bord i spisestuen. Jeg ønskede mig sådan en fra jeg så den første gang, det er i mine øjne ufattelig smuk. Der gik nogle år inden vi fik den, og jeg kan fortælle dig, at hver eneste gang jeg/vi kikker på den glæder vi os over den, så man kan diskutere om den er "unødvendig", når den giver daglig glæde?
http://www.piethein.com/sinus-en.html
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Storm-Olsen

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 04 December , 2012, 11:26 »
BARE i køkkenet?
Køkkenet er da husets vigtigste rum, så hvis den ikke er for dyr til stuen er den det heller ikke til køkkenet.
Det er da dig, dit hjem skal gøre glad, ikke dine gæster.

Offline Malena

• Passiv bruger
  • høns
« Svar #5 Dato: 04 December , 2012, 13:35 »
Jeg ved det godt... jeg er bare ikke typen der bruger penge på designer ting, men må da indrømme at jo "ældre" jeg bliver falder jeg for dyre ting= design. Har mange sko/jakker osv der bare er no good, hvorimod når jeg køber et par Hilfinger støvler sidder de bare !! Jeg kan og har da også råd til lampen, det irriterer mig bare at min hjerne koder det om i hø eller et nyt hønsehus, overdækket hønsehus........ jeg har jo en lampe over bordet...

Offline Berit Linea

• Passiv bruger
« Svar #6 Dato: 06 December , 2012, 13:27 »
 *g jeg kender det bare så godt, det der  ;D g g . Straks jeg ser en lidt dyr lækker sweater el.lign. tænker jeg at man jo i stedet kunne købe 2 eller 3 nye høns  *e , udvide hønsegården lidt mere, eller noget til ungernes legeplads  /o
Så må man jo bare tænke på hvad glæder en mest ?
Mvh Berit 
                   Livet skal leves ....

0.2 dværg maran sort- kobber, 2.2 dværg maran hvedefarvet., 0.2.3 dværgsilke , 0.1 dværg engelsk Araucana, 1.3 Hollandsk dværg i guldhalset , 0.3 blandingsrace
1.0 brun labrador bl.hund ,2.0 hvide katte + skøn stor menneskefamilie
Medlem af Maranklub.dk

Offline Malena

• Passiv bruger
  • høns
« Svar #7 Dato: 06 December , 2012, 17:57 »
Julemanden er gjort mør ! Mine våde hundeøjne har gjort indtryk ...... Nu skal jeg bare ud og finde den "billigste" elsker sku den julemand

Offline Bakkebo

• Passiv bruger
« Svar #8 Dato: 08 December , 2012, 12:25 »
Man kan jo også få den fra sine høns, mine havde sidste år købt en fin julegave til mig, noget jeg havde ønsket mig længe...   ;-)
1,1 araucana
0,2 Sussex
0, 2 dansk landhøne
1,0 maran sort-kobber
Blandingshøns
Marankyllinger
Blandigskyllinger i forskellige aldre.