Ja ja ja, jeg er jo NYYYY i det her
Havde tænkt sådan en åben lille varmelampecafe til fri afbenyttelse... Men det er måske nok lidt pipgokgak i låget... Med kulde nedefra, tænker du også inde i hønsehuset, Tanja?
Kh!
Undskyld, havde ikke lige set denne
Som Erik skriver, så kan det være ok i et isoleret hus uden støbt gulv eller som Marianne siger måske i en god lun stald. Men det kræver du spærrer dem inde, så de ikke skal gå rundt på den kolde og fugtige jord. Jeg har endnu til gode at se den skruk, der ikke vil tage sine børn med på tur udenfor, hvis der er mulighed for det.
Og hvis man skal spærre en skruk inde, uden mulighed for at gøre det skrukker gør med kylinger, så synes jeg fornøjelsen er meget lille. Hønen overlever fint en afskrukning (og jeg synes det er en bedre løsning) og hun bliver helt sikkert skruk igen, hvor hun kan "udleve" sin drøm

Men jeg er med på, at det er meget fristende, og jeg ved jeg kommer til at sidde på mine egne hænder for ikke at starte rugemaskinen med mine fantastiske maranæg lige omkring nytår, men jeg har bare ikke gode forhold til vinterkyllinger...