Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Sidste nyt om Chokolade farvet Wyandot i England.  (Læst 2250 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Zoro

• Gæst
Sv: Sidste nyt om Chokolade farvet Wyandot i England.
« Svar #15 Dato: 10 November , 2012, 13:49 »
Jeg har lagt lidt billeder af nogle chokoladefarvede dværg kochin-høner ind i mit galleri - startende da dyrene var to dage gamle, dernæst en måned og seneste billeder er fra de var tre måneder gamle.  Vil se, om jeg kan få taget billeder af dværgorpington og dværg wyandotterne også. :)

@ Marita.

Hej igen Marita.

Her er vi på vej med Chokolade farvet Sabelpot i F 4 generation.

J.C.

Offline Marita

• Bruger
« Svar #16 Dato: 10 November , 2012, 15:33 »
Tak for "preview", de ser ud til at blive smukke, Jørn, jeg glæder mig til at se dem, når I er klar til at vise dem.

Offline Trines

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 10 November , 2012, 16:12 »
Tak for at i deler jeres billeder. Hvor er det en flot farve, det er virkelig flotte høns....
En dejlig flok havehøns i mange flotte farver og størrelser + en herlig fræk flok moskusænder.

Zoro

• Gæst
« Svar #18 Dato: 10 November , 2012, 17:41 »
Tak for at i deler jeres billeder. Hvor er det en flot farve, det er virkelig flotte høns....

@ Trines.

Hej Trines.

Vi er en kreds af danske Racefjerkræ venner, som hygger os rigtigt godt sammen, med opdræt af nye spændende farver, og tegnings kombinationer.

Vi har derfor valgt den ensidige topstyring fra, og holder til hvor der fuld åbenhed, sammen med andre ligestillede interesse fælder, fra det øvrige Europa.

Vi deler derfor helt naturligt al den viden, som vi er i besidelse af sammen med andre, for af den vej at fremme interessen for opdræt af Racefjerkræ i Danmark, samt i de øvrige Europæriske nabo lande.

Med Racefjerkræ Sportslig hilsen.

J.C. 
« Senest Redigeret: 10 November , 2012, 17:52 Fra Jørn Clevin »

Offline StinneG

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 10 November , 2012, 18:00 »
J.C. tak fordi du lige gav mig en humør boost igen  :) ;D .... ender med at jeg bliver afhængig af de doser fra dig  ;) . Hvor ser det ud til, at i forstår at hygge jer, spekulerer hvem af dem der er dig eller om du er den heldige fotograf  ;) God weekend til jer alle. Og er så skønt med nogle der brænder så meget for også at tiltrække nye med denne hobby og som laver så spændene arbejde med farver. Så stor respekt!
dværgsilker, i, SortSølv, sølvvildtfarvet, guldvildtfarvet, splash, gul og hvid.
,1 Paint horse, 0,1 Jack russel terrier, 2,1 bl.racekatte og 1,0 sød og dyreglad kæreste, som er god til, at bygge. Bor på dejligt hestested med masser af jord og nogle dejlig store  hønsegårde og huse i Vestsjælland. Netop lykkelig ejer at endnu et nyt stort hønsehus med tilhørende gårde og 4 stammerum :)

Bedste hilsner Stine Gersby
www.silkies.dk

Zoro

• Gæst
« Svar #20 Dato: 10 November , 2012, 18:26 »
J.C. tak fordi du lige gav mig en humør boost igen  :) ;D .... ender med at jeg bliver afhængig af de doser fra dig  ;) . Hvor ser det ud til, at i forstår at hygge jer, spekulerer hvem af dem der er dig eller om du er den heldige fotograf  ;) God weekend til jer alle. Og er så skønt med nogle der brænder så meget for også at tiltrække nye med denne hobby og som laver så spændene arbejde med farver. Så stor respekt!

@ StinneG.

Hej igen Stinne.

" Ja " det er skønt at vi kan opleve og grine sammen, uden det har negative konsekvenser.

NB: Håber derfor også at du en dag, tager med på en fjerkræ oplevelse tur sammen med os, så du med egne øjne kan se hvordan vi hygger os, og oplever sammen ?

NB: Billedet må du have til gode, til vi ses på et andet spændende tidspunkt ?

J.C.

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #21 Dato: 12 November , 2012, 00:15 »
Ser da først lige denne spændende nyhed nu....
Hvor er det bare spændende og skønt at se når samarbejde imellem venner og over landegrænser lykkes. At man så samtidig får så flot et resultat og deler til andre er da bare ultimativ Win Win Win.
Glæder mig til at følge dine Marita og evt. Se den fantastisk fristende farve hos andre racer.
Vil jo elske den på Marans, chokolade høne der ligger chokolade æg. Man ser det for sig ikk ;) Ren nørde drøm..
Endnu engang tillykke med de fine resultater imellem jer og hils den gode Andre Missbak jeg aner ham lige på det ene billede.

Zoro

• Gæst
« Svar #22 Dato: 30 November , 2012, 00:28 »
Sidste nyt om Chokolade farvet Wyandotte Standardt i England.

J.C.

Posted by admin on October 29, 2012 in News from the Fancy

http://www.fancyfowl.com/chocolate-wyandotte-bantam-standard/

After a vision that began in 2004, the Chocolate Wyandotte Bantam has now been officially standardised (Large Fowl are still nonstandard at present). Breeders wishing to show their Chocolate Bantams at the big shows this year need to enter them in the AOC classes of the Wyandotte Club show.

« Senest Redigeret: 30 November , 2012, 00:35 Fra Jørn Clevin »

Zoro

• Gæst
« Svar #23 Dato: 30 November , 2012, 00:30 »
Sidste nyt om Chokolade farvet Wyandotte Standardt i England.

http://www.fancyfowl.com/chocolate-wyandotte-bantam-standard/

J.C.

Posted by admin on October 29, 2012 in News from the Fancy

After a vision that began in 2004, the Chocolate Wyandotte Bantam has now been officially standardised (Large Fowl are still nonstandard at present). Breeders wishing to show their Chocolate Bantams at the big shows this year need to enter them in the AOC classes of the Wyandotte Club show.

« Senest Redigeret: 30 November , 2012, 00:33 Fra Jørn Clevin »